بدشانسی مانه؛ مندی می‌دانست او کدام طرف می‌زند (عکس)


ادوارد مندی، دروازه بان چلسی، موفق شد در دیدار امشب برابر لیورپول پنالتی هم وطنش یعنی سادیو مانه را مهار کند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم چلسی و لیورپول امشب در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند. اگرچه دو تیم در طول 90 دقیقه موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما هیچ کدام از آنها تبدیل به گل نشد تا بازی در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل تمام شود.

در وقت‌های اضافه هر یک از دو تیم کاملا خسته به نظر می رسیدند و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم قهرمان جام حذفی انگلیس باشد؛ اتفاقی که پیش از این در فینال جام اتحادیه نیز رخ داده بود و در آن بازی شاگردان یورگن کلوپ با غلبه بر آبی‌ها قهرمان شده بودند.

لیورپول هر چهار پنالتی خود را تبدیل به گل کرده بود و سادیو مانه با باز کردن دروازه چلسی می توانست کار این تیم را تمام کند. با این حال ضربه ستاره سنگالی با واکنش فوق العاده هم وطن او یعنی ادوارد مندی همراه شد تا امیدهای چلسی زنده باقی بماند. با این وجود در ادامه پنالتی از دست رفته میسون مونت و گلزنی سیمیکاس کار را برای آبی ها تمام کرد تا لیورپول قهرمان جام حذفی انگلیس شود.

بدشانسی مانه؛ مندی می‌دانست او کدام طرف می‌زند (عکس)
بدشانسی مانه؛ مندی می‌دانست او کدام طرف می‌زند (عکس)
بدشانسی مانه؛ مندی می‌دانست او کدام طرف می‌زند (عکس)

نکته جالب درباره مهار پنالتی سادیو مانه توسط ادوارد مندی این بود که آنها در تیم ملی سنگال با یکدیگر رابطه بسیار خوبی دارند و شاید همین شناخت مندی از هم وطنش باعث شد که پنالتی ستاره لیورپول مهار شود. چندی قبل سنگال با حضور همین دو ستاره موفق شده بود در ضربات پنالتی مصر را شکست دهد و جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس