برگزاری دادگاه قاتل شهید رنجبر در دادگاه کیفری استان فارس


برگزاری دادگاه قاتل شهید رنجبر در دادگاه کیفری استان فارس

قاتل شهید رنجبر پس از نقض رای نخستین و برای رسیدگی مجدد با توجه به ارجاع شعبه دیوان عالی کشور برای دومین بار در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس پای میز محاکه حاضر شد.

برگزاری دادگاه قاتل شهید رنجبر در دادگاه کیفری استان فارس

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، متهم به قتل شهید رنجبر پس از نقض رای نخستین و برای رسیدگی مجدد با توجه به ارجاع شعبه دیوان عالی کشور برای دومین بار در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس حاضر شد.

در این جلسه که با حضور ولی دم مقتول و یکی از شکات خصوصی، نماینده دادستان، نماینده حقوقی نیروی انتظامی استان، متهم ‌و وکیل مدافع وی تشکیل شد‌ در آغاز جلسه نماینده دادستان عمومی و انقلاب شیراز به دفاع از کیفر خواست پرداخت.

در ادامه این جلسه ولی‌دم مقتول، ‌شاکی خصوصی و نماینده حقوقی نیروی انتظامی بار دیگر با حضور در جایگاه ویژه بر شکایت خود تاکید کرده و خواستار رسیدگی دادگاه و قصاص شدند.

در ادامه قاضی محسن رجائی‌نیا رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس ضمن احضار متهم پرونده به جایگاه خواستار ارائه توضیح وی در خصوص زمان و نحوه وقوع حادثه و انگیزه ارتکاب قتل شد که متهم به ارائه توضیحاتی از زمان حادثه و علت حضور در منطقه بیدزرد پرداخت و بیان کرد: پس از درگیری و زخمی کردن سرباز وظیفه و قتل شهید رنجبر بلافاصله توسط اتومبیل خود متواری و به منزل دوست خود در منطقه برمشور رفتم.

در ادامه وکیل پرونده با حضور در جایگاه دفاع و مکتوب کردن دفاعیات خود در صورتجلسه دادگاه به ارائه توضیحاتی در خصوص سوالات مطرح شده توسط رئیس دادگاه، نماینده دادستان، نماینده حقوقی نیروی انتظامی و وکیل شکات پرداخت.

رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس نیز در پایان این جلسه، ضمن اخذ آخرین دفاع از متهم پایان جلسه دادگاه را اعلام و اظهار کرد: در مهلت قانونی حکم صادر و ابلاغ می‌شود./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها