معروف: برای آخرین بار در ایران بازی می‌کنم


معروف: برای آخرین بار در ایران بازی می‌کنم

کاپیتان تیم والیبال پیکان اعلام کرد که حضور او در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، آخرین تورنمنت او در ایران است.

معروف: برای آخرین بار در ایران بازی می‌کنم

به گزارش راهبرد معاصر سعید معروف در نشست خبری پس از بازی پیکان و گاز جنوب عراق در رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های با اشاره به لژیونرهایی که به پیکان اضافه شده‌اند، گفت: شروع سختی داشتیم. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند که باید چند روزی دور هم بازی کنیم تابه شرایط ایده آل و خوب برسیم.

وی با بیان اینکه شروع خوبی با پیروزی برابر گاز جنوب داشتند، عنوان کرد: مجموعه ایران خودرو با جذب بازیکنان شناخته شده خارجی با توجه به اهمیت مسابقات توانسته تب والیبال را دوباره در ایران بالا ببرد.

کاپیتان تیم پیکان افزود: خیلی از مردم پیگیر این دوره از رقابت‌های باشگاه‌های آسیا هستند و این موضوع را باید به فال نیک بگیریم. این رقابت‌ها موجب افزایش انگیزه در بسیاری از بازیکنان و جوان‌ها و البته مردمی شده است که به خاطر کرونا چند سالی از والیبال به دور بودند.

معروف با تاکید بر اینکه آخرین باری است که در مسابقات در ایران شرکت می‌کند، تصریح کرد: با توجه به افزوده شدن بازیکنان خارجی و شور و هیجان مردم خاطرات لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی برایم زنده شد و باعث خوشحالی‌ام بود که توانستم در این مسابقات بازی کنم.

وی در خصوص حسش از بازی در کنار ستاره‌های والیبال دنیا گفت: برای همه سوال بود که این بازیکنان چطور در این مسابقات حضور یافته‌اند و حتی خود ما هم باور نمی‌کردیم و برای‌مان اتفاق عجیبی است که ستاره‌های دنیا که والیبال را خوب می‌فهمند در کنار ما بازی کنند و چه افتخاری از این بالاتر که با ستاره‌های کلاس جهانی بازی کنیم.

معروف خاطرنشان کرد: این بازیکنان لیگ پیکان بودند که کمک کردند تیم پیکان در این مسابقات حضور داشته باشد و امیدواریم با حضور خود خاطره خوبی برایشان به جای بگذاریم. وظیفه ما بازی کردن است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که تماشاگران بیشتری در دیدار نیمه نهایی و فینال حضور داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !