ادعای ایران اینترنشنال درباره یارانه ها صحت دارد؟


ادعای ایران اینترنشنال درباره یارانه ها صحت دارد؟

رسانه ضدانقلاب مدعی شد وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از رسانه ها خواسته بود در پوشش اخبار مرتبط با مردمی سازی یارانه ها، از عبارت هایی چون جراحی اقتصادی، برخورد خشونت آمیز، برخورد با مردم و تحصن استفاده نکنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ایران اینترنشنال مدعی شده ، وزارت اطلاعات، از رسانه ها خواسته در پوشش اخبار مرتبط با مردمی سازی یارانه ها، از عبارت هایی چون جراحی اقتصادی، برخورد خشونت آمیز، برخورد با مردم و تحصن استفاده نکنند.

یک مقام امنیتی خبر شبکه تلویزیونی ضد انقلاب مبنی بر ابلاغ به رسانه ها درباره عدم استفاده از برخی عبارت ها برای پوشش اخبار مردمی سازی یارانه ها، صدور چنین ابلاغیه ای را تکذیب کرد.

چنین توصیه و هشداری به رسانه ها داده نشده و این مطلب شبکه سعودی ایران اینترنشنال در تداوم انتشار توهماتی است که تلاش دارد از نمد اجرای طرح ملّی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، کلاهی برای خود ببافند.

این شبکه مدعی شده بود وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از رسانه ها خواسته بود در پوشش اخبار مرتبط با مردمی سازی یارانه ها، از عبارت هایی چون جراحی اقتصادی، برخورد خشونت آمیز، برخورد با مردم و تحصن استفاده نکنند.

ادعای ایران اینترنشنال درباره یارانه ها صحت دارد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا