شوراها، بسترساز مشارکت مردم در توسعه روستایی هستند


شوراها، بسترساز مشارکت مردم در توسعه روستایی هستند

یزد- ایرنا- معاون مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی با برنامه ریزی و بسترسازی مناسب می‌توانند گام های موثری برای افزایش مشارکت مردم در توسعه همه جانبه روستاها بردارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حسین عسکرزاده شنبه شب در آیین قدردانی از شوراهای اسلامی فعال بخش مرکزی شهرستان مهریز با قدردانی از تلاش هایی که تاکنون توسط دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی شهرستان مهریز صورت گرفته است، ادامه داد: باید با جلب همکاری و همیاری مردم و استفاده از حمایت دولت مشکلات و نیازهای مناطق روستایی استان رفع شود.

این مسئول اظهار کرد: توجه به مسایل فرهنگی و عمرانی در مناطق روستایی جزو برنامه‌های محوری دولت است و تاکنون در این خصوص در سطح استان یزد گام‌های خوبی برداشته شده و همکاری خیران و بخش خصوصی در این زمینه تعیین کننده است.

عسکرزاده گفت: اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید مرتب مشکلات مردم را در مناطق مختلف رصد و برای حل آنها از ظرفیت مدیران و خیران استفاده کنند.

بخشدار مرکزی مهریز نیز در این آیین گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید با اتحاد و بهره‌مندی از ظرفیت مردم روستاها و استفاده از راهکارهای تجربی در ساختن فردایی بهتر با توسعه همه جانبه روستاها گام‌های مؤثری بردارند .

مهدی شکری افزود: امروز برای ما در کسوت مسئول و مدیران اجرایی فرصت و توفیق خدمت فراهم شده و باید تلاش کنیم تا با استفاده از فرصت‌ها برای خدمت صادقانه به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم و تقویت دهیاران و شوراهای اسلامی یک رسالت است.

اعضای فعال ۴۶ شورای اسلامی بخش مرکزی مهریز در این آیین با حضور مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری یزد، امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!