مهلت نام‌نویسی آزمون‌ ورود به حرفه مهندسی و کاردانی در سیستان وبلوچستان تمدید شد


مهلت نام‌نویسی آزمون‌ ورود به حرفه مهندسی و کاردانی در سیستان وبلوچستان تمدید شد

زاهدان- ایرنا- معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از تمدید مجدد نام‌نویسی آزمون‌ ورود به حرفه مهندسی و کاردانی در تمامی رشته‌ها در استان تا 26 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

ابوالفضل مهدیار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی در تمامی رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران صلاحیت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات‌ مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا) تاسیسات‌ برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات‌ مکانیکی و تاسیسات‌ برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ به‌طور هماهنگ و همزمان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: بر همین اساس نام‌نویسی تمامی رشته‌ها از شنبه دهم اردیبهشت آغاز شده و تا روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد یافت.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان گفت: آزمون رشته معماری (طراحی) پنجشنبه ۲۳ تیرماه و همچنین آزمون‌های تستی سایر رشته‌ها روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: بر این اساس متقاضیان دریافت پروانه اشتغال بکار می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر