انتشارات راهِ یار با 6 اثر جدید به نمایشگاه کتاب آمد


انتشارات راهِ یار با 6 اثر جدید به نمایشگاه کتاب آمد

«ننگ سالی»، «موسای عزیز»، «خانه‌دار مبارز»، «سلام بچه‌ها» و «چخ چخی‌ها» 6 عنوان چاپ اولی انتشارات «راه یار» در سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه و رونمایی می‌شوند.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: «ننگ سالی»، «موسای عزیز»، «خانه‌دار مبارز»، «سلام بچه‌ها»، «فراری‌ها» و «چخ چخی‌ها» ۶ عنوان چاپ اولی انتشارات «راه یار» در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه و رونمایی می‌شوند. «ننگ سالی»، خاطرات مردم محله علی‌قلی آقای اصفهان از دوران کشف حجاب، ممنوعیت روضه و قحطی را روایت می‌کند و تحقیق آن برعهده گروهی از محققان دفتر تاریخ شفاهی اصفهان و تدوینش توسط فائزه ‌دره‌گزنی بوده است.

«موسای عزیز»، خاطرات سردار شهید موسی عزیزآبادی، از فرماندهان نیروی انتظامی کشور است که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بعد از آن در تأمین امنیت مردم زحمات زیادی کشیده. این کتاب از زبان همسر و نزدیکانش روایت شده است. محمد کازرانی و محمدعلی نظیری، تحقیق و تدوین و علیرضا اشرفی نسب هم نگارش کتاب را برعهده داشته‌اند. «خانه‌دار مبارز» نیز خاطرات شفاهی اقدس حسینیان از زنان مبارز و فعال در جریان انقلاب اسلامی مشهد را روایت می‌کند. تحقیق کتاب توسط زهرا احسن مقدم و مرضیه ذاکری صورت گرفته و مرضیه ذاکری نیز تدوینش را برعهده داشته است.

«سلام بچه‌ها»، تاریخ شفاهی شکل گیری و گسترش مجله «سلام بچه‌ها»، از مجلات مهم و تأثیرگذار کودک و نوجوان کشور را بیان می‌کند که مهدی خوجگی تحقیق و تدوین آن را انجام داده است. «چخ چخی‌ها»، نگاهی به نشاط و شوخ طبعی در زندگی و جهاد شهدای مدافع حرم مشهدی پنجمین عنوان انتشارات «راه یار» است که در سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عرضه و رونمایی می‌شود. ناصر جوادی نگارش این کتاب را برعهده داشته‌ است. «فراری‌ها» نیز به عنوان ششمین عنوان این ناشر که تحقیق و تدوین برعهده محمدمهدی احمدیان بوده است، روایت‎‌ها و فرازهایی از مبارزه برای حضور در جنگ سوریه را بیان می‌کند.

ش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر