10 مدرسه جدید هندبال در البرز راه اندازی می شود


10 مدرسه جدید هندبال در البرز  راه اندازی می شود

کرج-ایرنا- رییس هیات هندبال البرز گفت: طبق برنامه ریزری های صورت گرفته تا پایان سال جاری 10 مدرسه جدید هندبال در این استان راه اندازی می شود.

«مرتضی خادمی» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این در حالی است که حداقل ظرفیت این مدارس در ۲ بخش بانوان و آقایان در هر مدرسه حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۰۰ نفر خواهد بود و بر همین اساس علاوه بر کشف استعدادهای جدید در این رشته ورزشی در استان شاهد رشد ورزشکارانی بیشتری نیز خواهیم بود.

وی اضافه کرد: به طور قطع با مجوز گرفتن این تعداد مدرسه هندبال در سال ۱۴۰۱ حدود یک هزار نفر ورزشکار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

خادمی با بیان اینکه تاکنون مجوز ۲ مدرسه هندبال در شهرستان های کرج و اشتهارد صادر شده است تصریح کرد: این در حالی است که حدود چهار مدرسه دیگر نیز درخواست های خود را برای ما ارسال که در حال بازبینی مدارک آنها هستیم و در صورت مساعد بودن شرایط، مجوزهای لازم برای این مدارس نیز صادر می شود.

وی ادامه داد: اعضا کمیته این مدارس توسط کمیته استعداد یابی فدراسیون آنالیز و کارهای آنها رصد و از سوی دیگر با راه اندازی این مدارس برنامه هایی از جمله مسابقات بین مدارس را نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس