بخش خصوصی 850 میلیارد ریال در ورزش کرمانشاه سرمایه‌گذاری کرده است


بخش خصوصی 850 میلیارد ریال در ورزش کرمانشاه سرمایه‌گذاری کرده است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در طول سه سال اخیر بخش خصوصی 850 میلیارد ریال در حوزه های مختلف ورزش استان سرمایه‌گذاری کرده که در تاریخ بی‌سابقه بوده است.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، «صابر رحیمی» در جلسه شورای ورزش استان که به ریاست استاندار کرمانشاه در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در سال های اخیر اقدامات خوبی در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: توجه به زیرساخت ها و اجرای پروزه های متعدد ورزشی از دیگر اقداماتی بوده که در راستای توسعه ورزش استان انجام گرفته و به زودی شاهد بهره برداری از تعدادی آن ها خواهیم بود.

رحیمی تصریح کرد: از جمله پروژه هایی که به زودی شاهد افتتاح آن ها خواهیم بود می توان به زمین های استاندارد اسکواش، اسکیت، استخر کانوپولو، دیواره صخره نوردی اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احداث ۶۰ باب زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان، ۱۵ باب زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهر کرمانشاه، راه اندازی بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه و تجهیز ۲۸۰ خانه ورزش روستایی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای ترویج ورزش در همه نقاط از جمله مناطق دور افتاده و محروم بوده است.

وی تصریح کرد: در این سال ها میزبانی های زیادی نیز از رویدادها و مسابقات ورزشی داشته ایم که از جمله آن ها می توان به میزبانی جام جهانی کشتی، برگزاری چهار دوره جشنواره جهانی سنگ نوردی در بیستون، میزبانی سه دوره مسابقات جام جهان پهلوان تختی، برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، برگزاری چند دوره جشنواره اسب اصیل کرد و برگزاری رقابت های آسیایی توآی در قصرشیرین اشاره کرد.

رحیمی همچنین با اشاره به فعالیت ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان، گفت: ۲۰۰ باشگاه طی ۲ سال اخیر مجوز فعالیت کسب کرده اند.

این مدیر ورزشی در ادامه با اشاره به حضور ۶۸ تیم از کرمانشاه در لیگ های مختلف و در رده های سنی نونهالان تا بزرگسالان، گفت: در برخی رشته ها مانند کشتی، فوتبال، والیبال و سایر رشته ها جای کرمانشاه خالی است که امیدوارم در فصل جدید مسابقات این جای خالی با حضور تیم هایی از استان پر شود.

وی یادآوری کرد: در ورزش های همگانی و همچنین دوره های آموزش مربی گری و داوری نیز اقدامات خوبی انجام گرفته و توانسته ایم رتبه های ممتاز کشوری را کسب کنیم.

رحیمی در پایان گفت: امروز تیم همراهی در اداره کل ورزش و جوانان فعالیت می کنند و موفقیت های کسب شده حاصل تلاش ها و زحمات همه همکاران پرتلاش بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)