رییس سازمان صمت کرمانشاه: قیمت هیچ کالایی غیر از اقلام اعلام شده نباید افزایش یابد


رییس سازمان صمت کرمانشاه: قیمت هیچ کالایی غیر از اقلام اعلام شده نباید افزایش یابد

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت هیچ کالایی غیر از اقلام اعلام شده شامل لبنیات، تخم مرغ، مرغ و روغن نباید افزایش یابد، از مردم خواست افزایش نرخ کالاهای بی‌ارتباط با این اقلام را به سامانه 124 گزارش دهند تا با متخلفان و گران فروشان برخورد قاطعانه شود.

«محسن دارابی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، همچنین در خصوص افزایش بهای کالاهای تابع اقلام اعلام شده نیز، توضیح داد: اتحادیه حمایت از مصرف کنندگان باید مجوز و شاخص افزایش قیمت این کالاها را اعلام کنند، به همین خاطر افزایش خود سرانه نرخ کالاهای مرتبط با اقلام اساسی نیز خلاف قانون و با متخلفان برخورد می شود.

وی تاکید کرد: مردم، افزایش قیمت های بی ارتباط با اقلام کالاهای اساسی را حتما با سامانه یکپارچه ۱۲۴ این سازمان ثبت شکایت کنند، تا به موقع به آن رسیدگی شود.

دارابی همچنین از نظارت تمام وقت ۵۱ تیم بازرسی ( ۲۸ تیم در مرکز استان و ۲۳ تیم در شهرستان ها) خبر داد و گفت: از روز یکشنبه هفته گذشته تاکنون با دستور وزیر صنعت، معدن ، تجارت تمام پرسنل سازمان صمت و ادارات تابع آن در استان بر کار تامین و توزیع کالاهای اساسی مشغول به کار هستند.

کالاهای اساسی به فور در فروشگاه های استان کرمانشاه موجود است

رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان کرمانشاه در ادامه توزیع و تامین اقلام اساسی در سطح استان کرمانشاه را نسبت به سایر استان ها مطلوب تر دانست و گفت: گروه های زیادی از سازمان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، سازمان صمت، استانداری با پشتیبانی و حمایت قاطع دستگاه قضایی بر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان نظارت می کنند.

دارابی همچنین از نظارت جدی و قاطع شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه زیر نظر این سازمان بر کار تامین اقلام اساسی خبر داد و گفت: الحمدالله در زمینه تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی نداریم و کالا های اساسی به فور و فراوانی در قفسه فروشگاه ها سطح استان وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس