امکانات در ایران بی نظیر است، چرا پناهنده می شوید؟!


امکانات در ایران بی نظیر است، چرا پناهنده می شوید؟!

معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در توضیحاتی عجیب، به پناهندگی دختر ملی پوش وزنه برداری واکنش نشان داد. به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پس از اینکه یکتا جمالی وزنه بردار ملی پوش 17 ساله از اردوی تیم ملی در یونان خارج شد و دیگر برنگشت، واکنش مستقیمی از سوی مسئولین ورزش کشور شنیده نشد تا اینکه محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی حمید سجادی، با انتقاد...

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پس از اینکه یکتا جمالی وزنه بردار ملی پوش 17 ساله از اردوی تیم ملی در یونان خارج شد و دیگر برنگشت، واکنش مستقیمی از سوی مسئولین ورزش کشور شنیده نشد تا اینکه محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی حمید سجادی، با انتقاد از این اتفاق که اخیرا بسیار هم بیشتر از گذشته شده گفت: "ورزشکارانی که روی آن‌ها سرمایه گذاری شده، این‌گونه به ریشه و زادگاه خود ظلم می‌کنند آیا این علامت سوال در ذهن همگان ایجاد نمی‌شود که اگر در این کشور بی توجهی و شرایط شکوفایی نبود، آن‌ها در عرصه بین المللی چه می‌کنند؟ امروز شرایط از هر نظر مهیا است تا ورزشکاران با استعداد از فرصت‌ها استفاده کنند. آیا به هر دلیلی روا است که پدر و مادر و زادگاه خود را رها کنیم، آن هم به دلیل اقتضای شغلی. سال‌های سال کشور‌های دیگر را دیدم و می‌دانم شرایط و امکانات در کشور ما کم‌نظیر و در برخی رشته‌ها بی‌نظیر است! در جهان می‌گویند زادگاه انسان هتل نیست که وقتی سرویس و صبحانه خوبی نمی‌دهند آن را رها کنی و به سراغ هتل دیگری بروی. اینجا زادگاه، ریشه و آب وخاک ماست و به هیچ دلیلی ترک زادگاه قابل قبول نیست."

پولادگر که بیش از دو دهه ریاست فدراسیون تکواندو را بر عهده داشت، در زمان ریاست در این فدراسیون شاهد کوچ همیشگی کیمیا علیزاده اولین مدال آور بانوی تاریخ ورزش ایران در المپیک بود و آن زمان هم به شدت نسبت به این اقدام علیزاده موضع گرفت. او که بعد از ناکامی در انتخابات فدراسیون تکواندو و سپردن مسئولیت این فدراسیون به هادی ساعی، در جایگاه معاونت قهرمانی وزارت ورزش قرار گرفت، ادامه داد: "برخی ورزشکاران که در این دام افتادند و کم‌لطفی کردند، واقعا بهترین شرایط را داشتند که در هیچ‌کجای دنیا برای آن‌ها مهیا نشده و قابل تکرار نیست. حتی اگر ادعا می‌کنند از طرف برخی نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها به آن‌ها کم‌لطفی شده است، موهبت و مهری که مردم به آن‌ها دارند، قابل تکرار نیست.‌ای کاش حداقل به حرمت مردم، این ظلم را نمی‌کردند. هر مدال با هر رنگ و اعتباری که باشد اگر همراه با ملیت و ریشه درست نباشد هیچ ارزشی ندارد و این را از بچه‌هایی که این فریب را خوردند، شنیدم و آن‌ها می‌گفتند شادی و شعف و آبرویی که در کشور خودمان ایجاد می‌شود در هیچ کجا حاصل نمی‌شود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...