پس از قهرمانی استقلال در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟


پس از قهرمانی استقلال در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟

پس از شکست پرسپولیس برابر سپاهان و مسجل شدن قهرمانی استقلال، شاگردان گل‌محمدی نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان اعتراض کردند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پس از شکست پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران و مسجل شدن قهرمانی استقلال، بازیکنان پرسپولیس که ناراحت بودند در رختکن نسبت به مدیریت باشگاه اعتراض کردند....

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پس از شکست پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران و مسجل شدن قهرمانی استقلال، بازیکنان پرسپولیس که ناراحت بودند در رختکن نسبت به مدیریت باشگاه اعتراض کردند.

بر اساس اطلاع خبرنگار ایسنا، پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال با شکست پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس در رختکن بسیار ناراحت بوده‌اند و برخی بازیکنان نسبت به مسائل مالی اعتراض داشته‌اند.

آنها از مدیریت باشگاه گله داشتند که چرا به وعده‌های خود عمل نکرده است؟ در این بین یکی از بازیکنان هم با صدای بلند فریاد می‌زده است که "آقای درویش الان کجاست؟ الان چرا تیم را رها کرده و چرا ما باید پاسخگوی شرایط فعلی باشیم؟".

با وجود اینکه سه هفته تا پایان لیگ بیست‌ویکم باقی مانده است، بازیکنان پرسپولیس ۵۶ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا