فرماندار شهریار: بیمارستان امام خمینی(ره) تا پایان سال به بهره برداری می رسد


فرماندار شهریار: بیمارستان امام خمینی(ره) تا پایان سال به بهره برداری می رسد

شهریار- ایرنا- فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) تا پایان سال به بهره برداری می رسد گفت: مشکلات و روند ادامه عملیات اجرایی این بیمارستان که تکمیل آن در سفر رئیس جمهوری تصویب شده بود، بررسی شد.

امیر عباس شفیع زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری به غرب استان تهران، تکمیل و بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شهریار بود.

وی یادآورشد: به همین منظور برای بررسی وضعیت موجود و اتخاذ تصمیم های لازم، نشستی با حضور عابد ملکی معاون عمرانی استاندار تهران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، مجری و مشاور پروژه برگزار و آخرین گزارش های لازم در این زمینه دریافت شد.

شفیع زاده اظهارداشت: بناست طی روزهای آتی، بازدیدی از محل پروژه عمرانی بیمارستان امام خمینی(ره) با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شود.

فرماندار شهرستان شهریار اعلام کرد: اعتبار لازم برای تکمیل و بهره برداری بیمارستان امام خمینی(ره) نیز محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری پیش بینی شده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مسئول تامین آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در حالی که عمیات اجرایی آن بیش از ۳۰ سال قبل آغاز شده است.

شفیع زاده تاکید کرد: تا پایان سال جاری، این بیمارستان به بهره برداری می رسد و مردم می توانند از برکات سفر ریاست جمهوری به شهرستان شهریار برخوردار شوند.

عملیات اجرایی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شهریار در ابتدا به صورت خیرساز آغاز شد و در ادامه با مشکلات مختلفی مواجه و در نهایت فعالیت عمرانی آن متوقف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان