شباهت عجیب چند بازیگر ترک و ایرانی!


شباهت عجیب چند بازیگر ترک و ایرانی!

کپی برابر اصل چند بازیگر ترکیه ای و ایرانی را در این مطلب گردهم آورده ایم با دلگرم همراه باشید.

حسام منظور (زادهٔ ۱۸ آذر ۱۳۵۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. حسام منظور، ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌است. او که فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌است. وی تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله پیکولو ایتالیا و جشنواره شکسپیر گدامفک لهستان را دارد. او همچنین از سال ۱۳۹۵ به تدریس رشته بازیگری در دانشگاه آزاد مشغول است.

گوکبرک دمیرجی (ترکی استانبولی: Gökberk Demirci‎؛ زادهٔ ۲۰ اکتبر ۱۹۸۹) بازیگر مشهور تلویزیونی اهل ترکیه است. او با بازی در نقش امیر در سریال سوگند به شهرت رسیده است.

شباهت عجیب چند بازیگر ترک و ایرانی!

آیدا فقیه زاده متولد 1363 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر است، در یک خانواده چهار نفری بدنیا امده است و تنها یک خواهر دارد؛ می گوید بیشتر زمانش مشغول درس خواندن است.

سرا آریتورک در 22 ژوئن 1998 (1 تیر 1377) در شهر استانبول به دنیا آمد. از 7 سالگی شروع به نواختن گیتار و سپس با حمایت خانواده به موسیقی علاقه مند شد.خانواده اش با پرداخت هزینه زیاد او زیر نظر استاد Husrev Isfendiyaroglu به آموزش گیتار سپردند.

شباهت عجیب چند بازیگر ترک و ایرانی!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته