بررسی راهکارهای اجرایی واگذاری شرکت کیان تایر در دفتر فرماندار اسلامشهر


بررسی راهکارهای اجرایی واگذاری شرکت کیان تایر در دفتر فرماندار اسلامشهر

اسلامشهر- ایرنا- جلسه بررسی راهکارهای اجرایی واگذاری کیان تایر به شرکت ایران خودرو دیزل با حضور توسلی مهر مدیر عامل ایران خودرو دیزل، شفیعی سرپرست اجرایی کیان تایر و نمایندگان هیات تصفیه در دفتر فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، در این جلسه که عصر یکشنبه برگزار شد، حسین حبیبی اظهار داشت: اتخاذ هر تصمیمی برای برون رفت شرکت کیان تایر از وضعیت فعلی جهت حفظ اشتغال و ادامه روند تولید در این شرکت است.

وی با بیان اینکه شرکت کیان تایر بخش قابل توجهی از نیاز ایران خودرو دیزل به انواع تایرها را برطرف می سازد گفت: در صورت تحقق این واگذاری می توان افق روشنی برای شرکت کیان تایر در آینده متصور بود.

بررسی راهکارهای اجرایی واگذاری شرکت کیان تایر در دفتر فرماندار اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر با اشاره به موضوعات کارشناسی مطرح شده از سوی مدیر عامل ایران خودرو دیزل و اعضای هیات تصفیه جهت نحوه واگذاری شرکت کیان تایر افزود: با توجه به قول مساعد رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید از دادگستری اسلامشهر جهت کمک به حل مشکلات این شرکت، پیگیری های صورت گرفته از سوی معاون اول رییس جمهور و همچنین پیگیری های مستمر استاندار تهران و تلاش های دکتر شریفیان در این خصوص، امیدواریم با رفع برخی موانع شرایط لازم برای این واگذاری فراهم شود.

پیشتر منصوری استاندار تهران از آمادگی برای واگذاری شرکت کیان تایر به مجموعه های بخش خصوصی یا سازمان ها و شرکت های اقتصادی وابسته به دولت خبر داد و گفت: مذاکره هایی در این زمینه صورت گرفته است تا با اقدامات و سیاست های دولت سیزدهم شاهد بازگشت این شرکت به چرخه رونق تولید باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی