جزییات رزم مقدماتی دانشجو معلمان 1401


جزییات رزم مقدماتی دانشجو معلمان 1401

جزییات رزم مقدماتی دانشجو معلمان 1401 را در ادامه بخوانید. بر اساس اخبار منتشر شده اسامی دانشجومعلمان و نومعلمان به همراه وضعیت نظام وظیفه آن ها به ادارات کل ارسال شده، به زودی این اطلاعات به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد.

جزییات رزم مقدماتی دانشجو معلمان 1401

به گزارش راهبرد معاصر در اجرای اطلاعیه۱۴۰۱_۳مرکز برنامه ریزی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره رزم مقدماتی دانشجو معلمان، دانشجویان ورودی ۹۱ تا ۹۷ دانشگاه فرهنگیان ملزم به گذراندن دوره آموزش مقدماتی می باشند. شایسته است همکارانی که دارای کارت معافیت، پایان خدمت یا کارت سبز می باشند، در اسرع وقت کپی و اصل مدرک خود را تحویل امور اداری نمایند.اسامی دانشجومعلمان و نومعلمان به همراه وضعیت نظام وظیفه آن ها به ادارات کل ارسال شده، به زودی این اطلاعات به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد.

جزییات رزم مقدماتی دانشجو معلمان 1401

آنچه باید درباره رزم مقدماتی دانشجو معلمان بدانید

ورودی های 1389 الی 1397 ماده ۲۰ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی) و تربیت معلم سابق را شامل می‌شود.

اسامی دانشجومعلمان و نومعلمان به همراه وضعیت نظام وظیفه آن ها به ادارات کل ارسال شده، به زودی این اطلاعات به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد.

گذراندن دوره رزم مقدماتی 45 روزه از نظر قانونی برای متعهدین خدمت الزامی می باشد و عدم گذراندن این دوره از سوی متعهدین خدمت موجب تعلیق استخدام فرد میشود.

بدیهیست این دوره شامل معلمان استخدامی از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان نمی‌شود.

ورودی های ۹۸ به بعد نیز با توجه به تاریخ فراغت از تحصیل، ظرفیت و درخواست نظام وظیفه از سال بعد مشمول خواهند شد.

مطابق اخبار دریافتی هماهنگی ها با نظام وظیفه در حال انجام است و معلمان ورودی 91 تا 97 به دوره 45 روزه رزم مقدماتی اعزام خواهند شد.

دانلود اکسل مربوط به ارسال اطلاعات مشمولان رزم مقدماتی ورودی ۸۹ تا ۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط