تست : کدام صورتک شاد است؟ / نیمکره مغز خود را تست کنید !


تست : کدام صورتک شاد است؟ / نیمکره مغز خود را تست کنید !

رکنا: کدام چهره شاد تر است ؟

به گزارش گروه ترجمه رکنا، نیمکره چپ و راست مغز مسئول فعالیت های مختلف است. اگر همه چیز را تا حد امکان ساده کنیم، می توانیم بگوییم که نیمکره چپ مربوط به عقلانیت و منطق است و سمت راست مربوط به احساسات و خلاقیت است. می گویند هرکسی یک نیمکره غالب در مغز دارد و همین موضوع توانایی های او را در زمینه های مختلف مشخص می کند.

برای اینکه بفهمید کدام نیمکره مغز شما غالب است، پیشنهاد می کنیم این تست کوتاه را امتحان کنید: تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از چهره های تصویر شده را انتخاب کنید که برای شما شادتر به نظر می رسد.

تست : کدام صورتک شاد است؟ / نیمکره مغز خود را تست کنید !

صورت 1 - شما یک نیمکره چپ فعال دارید

اگر فکر می کنید چهره اول شادتر است، به احتمال زیاد نیمکره چپ فعال دارید. شما در موقعیت های مختلف زندگی با منطق و عقلانیت هدایت می شوید. تمایل دارید که موقعیت را عمیقاً تحلیل کنید و تنها پس از آن تصمیم بگیرید. شما دارای بینش دقیق و تفکر انتقادی هستید. البته گاهی اوقات تسلیم احساسات می شوید، اما همیشه سعی می کنید با هوشیاری موقعیت را ارزیابی کنید و تنها پس از آن تصمیم بگیرید.

صورت 2 - نیمکره راست فعال است

اگر چهره دوم را انتخاب کنید، احتمالاً نیمکره راست مغز شما فعال است. شما فردی بسیار خلاق و احساساتی هستید فقط باید در فعالیت هایی شرکت کنید که بتوانید خود را بیان کنید. شما به همه چیز ذهنی نگاه می کنید و همیشه به دنبال فرصت هایی برای آزادسازی تخیل خود هستید.ایده های جدیدی مدام در ذهن شما می جوشد که اغلب به اطرافیانتان علاقه مند می شود. هنگام تصمیم گیری های مهم، معمولاً با احساسات هدایت می شوید و آنچه را که قلبتان به شما می گوید انجام می دهید.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر