نخستین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد در مهریز راه‌اندازی شد


نخستین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد در مهریز راه‌اندازی شد

یزد- ایرنا- نخستین قرارگاه فرهنگی عفاف و حجاب استان یزد روز یکشنبه با حضور فرماندار و جمعی از نخبگان و مسئولان در شهرستان مهریز راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار مهریز گفت: حجاب ارزنده‌ترین نماد فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایران اسلامی است و عفاف پدیده ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی محسوب می‌شود.

محمد دهقان بنادکی در این قرارگاه افزود: توجه به زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان بستر آن بسیار لازم و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های قرارگاه عفاف و حجاب اظهار کرد: کمیته‌های متعدد از جمله کمیته پایش، اندیشه‌ورز، تبیین و اقناع‌سازی، اقدامات سلبی و کمیته اداری از زیر مجموعه‌های این قرارگاه است.

این مسئول بیان کرد: این قرارگاه به صورت ماهانه با حضور مسئولان به منظور تصمیم‌گیری در مورد برنامه‌های اجرایی شهرستان تشکیل می‌شود.

دهقان بنادکی به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به خصوص در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: همکاری مردم و مسئولان برای تحقق اهداف ضروری است .

همچنین حجت‌الاسلام محسن حایری مسئول ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر مهریز به اهمیت فعالیت قرارگاه به صورت سالانه در منطقه با همکاری مردم و مسئولان اشاره کرد.

در پایان این قرارگاه در رابطه با برنامه‌های اجرایی مجموعه بحث و تبادل نظر شد و دبیر آن، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی