خداحافظی احساسی دیبالا با هواداران یووه (عکس)


پائولو دیبالا که فردا آخرین بازی خود را برای یوونتوس انجام می‌دهد با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از ماه‌ها قبل شایعات زیادی در رابطه با آینده پائولو دیبالا مطرح شد. در یک مقطع برخی گزارش‌ها حکایت از آن داشت که حتی ستاره آرژانتینی با یووه به توافق رسیده اما باشگاه تورینی به یک‌باره مواضع خود را تغییر داد تا ستاره محبوب هواداران بانوی پیر بعد از گذراندن چند فصل فوق العاده، این تیم را ترک کند.

در حقیقت یوونتوس و دیبالا بر سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق نرسیدند تا نهایتاً راه دو طرف به جدایی ختم شود. دیبالا امیدوار بود که این فصل را با کسب یک جام یعنی قهرمانی در کوپا ایتالیا به پایان برساند اما شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در دیدار فینال جام حذفی برابر اینتر شکست خوردند تا پایان تلخی برای ستاره آرژانتینی یوونتوس رقم بخورد.

پائولو دیبالا دقایقی پیش پستی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و به شکل رسمی از هواداران یوونتوس خداحافظی کرد. دیبالا در این پست احساسی نوشت: " دشوار است که کلمات مناسبی برای خداحافظی پیدا کنم. سال‌های زیادی که با احساسات بسیاری همراه بوده و توصیف آن‌ها اصلا آسان نیست. فکر می‌کردم سال‌های بیشتری با هم باشیم اما سرنوشت، ما را در مسیرهای متفاوتی قرار می‌دهد. من هرگز تمام چیزهایی که باعث شدید تجربه کنم، هر بازی، هر گلی که زدم را فراموش نمی‌کنم. با تو بزرگ شدم، آموختم، زندگی کردم و رویاپردازی کردم. شامل 7 سال جادویی، 12 جام و 115 گل بود که هیچکس از ما نخواهد گرفت، هرگز.

از شما به‌خاطر حمایت از من در شرایط سخت سپاسگزارم. از کسانی که در طول این سال‌ها مرا همراهی کردند، تشکر می‌کنم؛ از اولین تا آخرین نفر، از هواداران تا افرادی که در باشگاه کار می‌کنند، همه، مربیان و هم‌تیمی‌ها، کارمندان و مدیران. پوشیدن این پیراهن مهم همراه با بازوبند کاپیتانی یکی از بزرگترین افتخارات زندگی من بوده است که امیدوارم روزی آن را به فرزندان و نوه‌هایم نشان دهم. فردا آخرین بازی من با این پیراهن خواهد بود، تصورش سخت است، اما آخرین خداحافظی ما خواهد بود. کار آسانی نخواهد بود، اما من با لبخند و سر بالا وارد میدان می‌شوم و می‌دانم که همه چیز را برای تو داده‌ام."

خداحافظی احساسی دیبالا با هواداران یووه (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !