معاون استاندار: آموزش‌های همگانی امداد ونجات در استان اردبیل توسعه یابد


معاون استاندار: آموزش‌های همگانی امداد ونجات در استان اردبیل توسعه یابد

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر لزوم توسعه آموزش‌های همگانی امداد ونجات در این استان تاکید کرد و گفت: این آموزش‌ها باعث افزایش ضریب امنیتی و کاهش هزینه‌ها شده و هلال‌احمر را در انجام وظایف خود موفق‌تر می‌کند.

به گزارش ایرنا، رضا قاسمیان عصر یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: هلال احمر استان همچنین برای انجام وظایف حیاتی باید به آخرین دانش و امکانات روز مجهز شود زیرا مطالبه و پیگیری شاخص‌های حداکثری حق مردم است.

وی با قدردانی از تلاش‌های جهادی و ایثارگرانه جمعیت هلال احمر گفت: مردم استان نگاه مثبت و امیدوارانه به فعالان هلال احمر دارند و این اعتماد باید به‌ عنوان سرمایه حیاتی و مهم محافظت و مراقبت شود.

قاسمیان خدمت در این مجموعه را با ارزش دانست و بیان کرد: اعضای این جمعیت در بدترین شرایط کنار مردم بوده و افراد درگیر در بلایا و حوادث را به آینده امیدوار می‌کنند و نقش نجات‌بخش دارند.

استان اردبیل جزو ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی است و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجا می‌گذارد.

این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید