روزی که کارلوس کی‌روش پرسپولیسی‌ها را شوکه کرد/عکس


روزی که کارلوس کی‌روش پرسپولیسی‌ها را شوکه کرد/عکس

10 سال پیش کارلوس کی‌روش پس از مدت‌ها چند پرسپولیسی را به تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۱۰سال پیش در اردیبهشت ماه، کارلوس کی‌روش ۶ بازیکن پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کرد. اتفاقی که باعث تعجب خود پرسپولیسی ها هم شد چون حداقل یکی دو نفر از آنها خیلی آماده نبودند.

کارلوس کی‌روش اواخر دوران حضورش در ایران با پرسپولیس و برانکو به مشکل خورد و بسیاری از هواداران پرسپولیس علیه او جبهه گرفتند. اما ۱۰ سال پیش در چنین روزی، کی‌روش ۶ بازیکن پرسپولیس را دعوت کرد که این مساله روی جلد خبرورزشی هم بازتاب داشت.

یکی از این ۶ بازیکن علی کریمی ستاره محبوب پرسپولیسی ها بود که بعدها با کی‌روش زاویه پیدا کرد. از دیگر نفرات ملی پوش پرسپولیس هم می توان به مرحوم هادی نوروزی، مازیار زارع، مهدی شیری، محمد نوری و غلامرضا رضایی اشاره کرد که سرمربی اسبق تیم ملی در حالی که پرسپولیس روزهای چندان خوبی را هم سپری نمی کرد، آنها را دعوت کرد.

کی‌روش در یک مقطعی هم که با سپاهان درگیر شده بود ۶ بازیکن این تیم را دعوت کرد که خیلی ها گفتند از قصد و برای تضعیف سپاهان این کار را کرد. از آن ۶ پرسپولیسی که ۱۰ سال پیش دعوت شدند هم اکثرا فیکس نبودند و کی‌روش در بازیهای اصلی از وجودشان استفاده نکرد.

روزی که کارلوس کی‌روش پرسپولیسی‌ها را شوکه کرد/عکس

بیشتر بخوانید:

کد خبر 1631542

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور