تیراندازی در کلیسای کالیفرنیا جان 1 نفر را گرفت


تیراندازی در کلیسای کالیفرنیا جان 1 نفر را گرفت

در جریان وقوع تیراندازی در کلیسایی در ایالت کالیفرنیای آمریکا 1 نفر جان باخت و دست‌کم 4 نفر زخمی شدند.

پلیس ایالت کالیفرنیا در اواخر روز یکشنبه اعلام کرد که گزارش‌های مبنی بر تیراندازی در کلیسایی واقع در منطقه «لاگونا وودز» دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان این تیراندازی دست‌کم ۵ نفر کشته و زخمی شدند و حداقل یک نفر که مظنون به تیراندازی است، بازداشت شده است.

به گفته اداره کلانتری «اورنج کانتی» حال مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است. آمار دقیق تلفات تا این لحظه اعلام نشده است.

روز گذشته نیز تیراندازی در یک مرکز خرید در نیویورک آمریکا جان ۱۰ نفر را گرفت و ۳ نفر را زخمی کرد. پلیس آمریکا انگیزه عامل این تیراندازی را نفرت نژادی اعلام کرد.

به گفته پلیس، شخصی نژادپرست در یک مرکز خرید در نیویورک به سمت دست‌کم ۹ نفر تیراندازی کرد که در پی آن چندین نفر از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند؛ ۲ نفر در بیرون از این مرکز خرید جان خود را از دست دادند و حداقل یک نفر به بیمارستان منتقل شد.

در حادثه‌ای دیگر، مقامات شهر هریس آمریکا از وقوع یک تیراندازی در بازار دستفروشی این شهر و کشته شدن حداقل ۲ نفر خبر دادند. این حادثه که به دلیل درگیری بین ۵ نفر رخ داد، ۳ مجروح نیز به جا گذاشت.

تیراندازی‌های دسته‌جمعی از بزرگ‌ترین معضلات جامعه آمریکا است. «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا، ۲۲ فروردین از لزوم اتخاذ تدابیری برای رسیدگی به وضعیت سلاح‌های گرم و قاچاق اسلحه در این کشور خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس