دو رویداد مهم بین‌المللی در دستور کار مدعیان کشتی آزاد


دو رویداد مهم بین‌المللی در دستور کار مدعیان کشتی آزاد

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد روزهای مهمی را در ماه آینده پیش رو دارند که در اعلام ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پس از اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برنامه‌های خود را برای آماده سازی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی اعلام کرد و خرداد ماه را یکی از مهمترین ایام سال دانست، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هم برنامه‌های خود را برای این ماه اعلام کرد.

بر این اساس با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین و در پیش بودن رقابتهای جهانی صربستان، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در کنار برگزاری اردوهای آماده سازی، نگاه ویژه‌ای هم به تورنمنت‌های بین المللی دارد. بطوریکه آزادکاران منتخب کادر فنی در قالب تیم‌های مختلف به چندین تورنمنت تدارکاتی خارجی اعزام خواهند شد تا در نهایت ترکیب تیم اعزامی به جهانی مشخص شود.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ۳ ملی‌پوش طلایی ایران باید به زودی راهی مسابقات بین‌المللی قزاقستان شوند. رقابت‌هایی که جام بولات تورلیخانوف قزاقستان نام دارد و به عنوان یکی از میادین رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در روزهای ۱۲ تا ۱۵ خرداد در آلماتی برگزار می‌شود. بدین ترتیب حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع که بعد از جهانی ۲۰۲۱ در هیچ میدانی شرکت نکردند، پیش از حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در این تورنمنت حضور یابند.

البته برخی از شاگردان پژمان درستکار بلافاصله بعد از بازگشت از قزاقستان باید در جام تختی حضور یابند. طبق برنامه مدون کادر فنی مسافران قزاقستان روز ۱۶ خرداد به تهران بازمی‌گردند و بلافاصله برای حضور در جام تختی راهی تنکابن خواهند شد. رقابتهای تختی نیز از روز ۱۷ خرداد به مدت سه روز برگزار می‌شود و مدعیان تیم ملی باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در این میدان بین المللی داخلی به مصاف هم بروند.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو چین خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌کند که این رویداد مهم بین المللی طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا