GTT، ترکیبی عجیب از فورد GT و موستانگ!


GTT، ترکیبی عجیب از فورد GT و موستانگ!

فورد GT را دوست دارید اما بودجه کافی برای ارتقای موستانگ خود به این خودرو را ندارید؟ شاید GTT بتواند نظر شما را جلب کند زیرا این خودروی عجیب تلاش داشته ترکیبی از فورد GT و موستانگ باشد. نام GTT مخفف عبارت گرند توریسمو تریبوت است. خودروی موردبحث توسط یکی از تیونرهای آمریکایی به نام … The post GTT، ترکیبی عجیب از فورد GT و موستانگ!...

فورد GT را دوست دارید اما بودجه کافی برای ارتقای موستانگ خود به این خودرو را ندارید؟ شاید GTT بتواند نظر شما را جلب کند زیرا این خودروی عجیب تلاش داشته ترکیبی از فورد GT و موستانگ باشد. نام GTT مخفف عبارت گرند توریسمو تریبوت است. خودروی موردبحث توسط یکی از تیونرهای آمریکایی به نام Zero to 60 دیزاین طراحی شده است و از عناصر طراحی فورد GT همچون اسپلیتر جلو، خطوط بدنه متفاوت، ورودی‌های هوای روی کاپوت و… سود می‌برد. البته همان‌طور که مشاهده می‌کنید این تغییرات روی بدنه فورد موستانگ اعمال شده‌اند. بخش عقب خودرو نیز از تغییراتی سود می‌برد تا شامل GT باشد. این تغییرات شامل بخش‌هایی همچون چراغ‌ها هستند.

GTT، ترکیبی عجیب از فورد GT و موستانگ!

البته پیشرانه برخلاف فورد GT هنوز در بخش جلو می‌غرد و از نوع ۸ سیلندر است. این نیروگاه ۸ سیلندر ۵ لیتری کایوت ارتقا یافته است و از کیت سوپرشارژر مرحله ۲ پروچارجر سود می‌برد. حاصل این تغییرات کسب قدرت ۷۵۰ اسب بخاری و انتقال از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی گترگ MT-82 به چرخ ها بوده است. زیر خودرو نیز رینگ‌های ۲۲ اینچی HRE P204 و لاستیک‌های کانتیننتال دیده می‌شوند.

GTT، ترکیبی عجیب از فورد GT و موستانگ!

این کیت بدنه نه تنها مورد غضب طرفداران دوآتشه GT و موستانگ بلکه خود فورد نیز قرار گرفته است. این برند قبلاً اظهار داشته بود موستانگ و GT از عناصر طراحی مهمی که به‌صورت جداگانه متمایز می‌شوند سود برده‌اند. در واقع این عناصر طراحی مختص GT و موستانگ هستند. یکی از سخنگوهای فورد نیز چند سال پیش اظهار داشته بود بخش حقوقی این خودروساز در حال بررسی بهترین راهکار برای حل این مشکل است.

GTT، ترکیبی عجیب از فورد GT و موستانگ!

اینکه چنین خودرویی به‌صورت قانونی می‌تواند تولید شود یا خیر مشخص نیست اما شاید GTT برای برخی افراد جذاب باشد. رنگ خاکستری بدنه به همراه نوارهای مشکی مرکزی جزو موارد قابل‌ذکر هستند. کابین نیز تغییر یافته است هرچند میزان تغییرات در این بخش به اندازه بدنه پررنگ نیست. بخش داخلی GTT از چرم مشکی و آلکانترا با دوخت قرمز، صندلی‌های ریکارو، غربیلک فرمان و پوشش سقف آلکانترا سود می‌برد. دیگر تغییرات این خودرو شامل سیستم اگزوز ۳ اینچ با مافلرهای مگنافلو، سیستم تعلیق ایباخ و ترمزهای برمبو با کالیپرهای ۶ پیستونه در جلو و ۳ پیستونه در عقب هستند.

GTT، ترکیبی عجیب از فورد GT و موستانگ!

خودرویی که مشاهده می‌کنید هم‌اکنون با قیمت ۸۹ هزار دلار یا بالاتر عرضه می‌شود، قیمتی که بسیار کمتر از بهای فورد GT است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی