ردپای مرد غریبه در قتل دختر 5 ساله


با گذشت دو هفته از قتل دختر ۵ ساله در شهرستان پردیس، شواهد و مدارک و تحقیقات پلیسی این فرضیه را که کودک، قربانی آزار و اذیت‌های دوست مادرش شده باشد پررنگ کرد. به گزارش ایران، این حادثه هولناک ساعت ۹:۴۵ صبح جمعه ۹ اردیبهشت به بازپرس...

با گذشت دو هفته از قتل دختر ۵ ساله در شهرستان پردیس، شواهد و مدارک و تحقیقات پلیسی این فرضیه را که کودک، قربانی آزار و اذیت‌های دوست مادرش شده باشد پررنگ کرد.
به گزارش ایران، این حادثه هولناک ساعت ۹:۴۵ صبح جمعه ۹ اردیبهشت به بازپرس محمد وهابی اعلام شد و با حضور تیم جنایی در بیمارستانی در پایتخت، آن‌ها با جسد دختر ۵ ساله در حالی مواجه شدند که آثار کبودی و سوختگی روی بدن او بود و حکایت از کودک‌آزاری داشت.
مادر کودک در تحقیقات اولیه مدعی شد: با شوهرم اختلاف داشتم و جدا از هم زندگی می‌کردیم. شوهرم ساکن پاکدشت بود، گاهی می‌آمد و دخترمان را با خود می‌برد. سه شب قبل هم سراغ من آمد و دخترمان را با خود برد، اما پنجشنبه شب دخترم را نیمه‌جان مقابل در خانه‌ام پیدا کردم.
به دنبال این ادعا به دستور بازپرس جنایی، پدر این کودک بازداشت شد. مرد جوان در تحقیقات گفت: ادعای همسر سابقم را قبول ندارم. بچه پیش مادرش بود و به خانه من نیامده بود. همسرم از مدتی قبل با مردی غریبه زندگی می‌کند و آن مرد تهدید کرده بود اگر می‌خواهد با او زندگی کند باید بچه را تحویل بهزیستی یا من بدهد؛ الان هم مطمئنم همسرم و این مرد، دخترم را کشته‌اند.
با توجه به اظهارات متناقض زن جوان و همسرش، به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، هر دو بازداشت شدند. در ادامه تحقیقات مشخص شد هیچ مدرک و شاهدی برای تأیید اظهارات زن جوان در مورد اینکه بچه در زمان حادثه پیش پدرش بوده وجود ندارد.
از سویی زن جوان در ادامه تحقیقات گفته بود که دوستش بهنام به خانه‌اش رفت‌وآمدی ندارد، اما مدارک و عکس‌هایی به دست آمد که این موضوع را رد کرد. این در حالی بود که وقتی مأموران برای تحقیق از بهنام راهی خانه‌اش شدند، مشخص شد وی متواری شده است.
کنار هم قرار دادن این مدارک، احتمال دست داشتن بهنام در مرگ دخترک را پررنگ کرد و بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر نمود. این در حالی است که پزشکی قانونی علت اولیه مرگ را ضربه مغزی اعلام کرده و آزار و اذیت دخترک را تأیید کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس