سرود 850 نفری سلام فرمانده در گنبدکاووس اجرا شد


سرود 850 نفری  سلام فرمانده  در گنبدکاووس اجرا شد

گنبدکاووس- ایرنا - 850 نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه بنت الهدی شهر گنبدکاووس به‌مناسبت بزرگداشت هفته معلم و با حضور فرماندار ویژه، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و روسای ادارات و نهادهای این شهرستان به‌صورت دسته جمعی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز دوشنبه برگزار شد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با قدردانی از اجرای سرود سلام فرمانده، گفت: اجرای این سرود توسط نسل چهارم انقلاب و دهه نودی‌ها نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه این نسل می‌تواند همچنان به مسیر عزت و سربلندی و رسیدن به قله‌های افتخار و موفقیت خویش در حوزه‌های مختلف را ادامه دهد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین افزود: نسل جدید کشور ما پرچمداران عزت، عظمت و بزرگی ایران اسلامی و مدافع ارزش‌های والای آن و استمرار شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی اضافه کرد: واژه استقلال به معنی روی پای خود ایستادن، تامین عزت کشور و اجازه دخالت یا حمله به ایران را به هیچ کشوری ندادن است.

مدیرکل تبلیغت اسلامی گلستان ادامه داد: واژه آزادی به معنای آزاد بودن از بند غیر بشریت و تنها عبد خالص خدا بودن و پیروی از منویات ولایت فقیه (فرمانده کل قوا) به عنوان نائب امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام گرزین گفت: مادامی که ما به دستورات الهی (اسلام و قرآن) عمل کنیم، وحدت و همبستگی خود را حفظ کنیم و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب باشیم، گزندی از سوی دشمنان به ما نمی‌رسد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی دبستان بنت الهدی با اهدای یک جلد قرآن کریم تجلیل و مراسم رسیدن به سن تکلیف ۱۲۰ نفر از دانش آموزان این آموزشگاه برگزار شد.

آموزش و پرورش شهرستان افزون بر ۴۰۰ هزار نفری گنبدکاووس حدود ۸۷ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟