کارهایی که نباید در رابطه جنسی انجام دهید!


کارهایی که نباید در رابطه جنسی انجام دهید!

کارهایی هستند که نباید در طول رابطه جنسی انجام دهید، اما ممکن است با آن‌ها آشنا نباشید. این مقاله به شما کمک می‌کند عادات بد جنسی خود را کنار بگذارید.

کارهایی که نباید در رابطه جنسی انجام دهید!

کارهایی هستند که نباید در طول رابطه جنسی انجام دهید، اما ممکن است با آن‌ها آشنا نباشید. این مقاله به شما کمک می‌کند عادات بد جنسی خود را کنار بگذارید.

کارهایی که نباید در رابطه جنسی انجام دهید!
اگر زندگی جنسی شما آنطور که می‌خواهید نیست، شاید وقت آن رسیده است که برخی کارهایی را که خودتان یا همسرتان انجام می‌دهید، تغییر دهید، یا دوباره ارزیابی کنید. در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید:

1- داشتن رابطه جنسی در یک مکان و زمان ثابت
آیا همیشه در یک مکان یا زمان ثابت، رابطه جنسی دارید؟ پس وقت آن رسیده که آن‌ها را تغییر دهید.
به یاد داشته باشید که متنوع نگه داشتن چیزها به تازه نگه داشتن رابطه شما کمک می‌کند و نشان می‌دهد که به رابطه جنسی به عنوان بخشی مهم و لذت‌بخش از زندگی‌تان نگاه می‌کنید.

بیشتر بخوانید: رابطه (جنسی) زناشویی در صبح، چه فوایدی دارد؟

کارهایی که نباید در رابطه جنسی انجام دهید!

2- ندادن آزمایش‌های سلامتی جنسی
در این روزگار، با تمام اطلاعاتی که در مورد بیماری‌ها و عفونت‌های جنسی وجود دارد، لازم است که هر چند وقت یک‌بار آزمایش‌هایی درباره بیماری‌های منتقله جنسی انجام دهید.

3- امتناع از کارهای جدید
امتناع از انجام کارهای جدید در رابطه جنسی، این رابطه را به یک فرایند تکراری تبدیل می‌کند، پس چیزهای جدید را امتحان کنید.
این نکته مهم را هم به خاطر داشته باشید که وقتی چیز جدیدی را امتحان می‌کنید، اگر آن را دوست ندارید، می‌توانید نه بگویید و دیگر آن را امتحان نکنید.

4- ساکت ماندن در طول رابطه جنسی
ساکت ماندن در طول رابطه جنسی، ایده بدی است. افراد از این موضوع می‌ترسند که اگر چیزی بگویند، شریک زندگی‌شان کمتر احساس عشق داشته باشد! لازم است اگر کاری را دوست ندارید، یا حتی اگر کارهایی را در طول رابطه زناشویی دوست دارید، درباره آن با همسر خود حرف بزنید. احساس خود را به اشتراک بگذارید و آن را به سمت لذت هدایت کنید.

بیشتر بخوانید: آیا رابطه زناشویی در بارداری ضرر دارد؟

کارهایی که نباید در رابطه جنسی انجام دهید!

5- وانمود به ارگاسم
در کنار ارتباط برقرار نکردن و ساکت بودن در طول رابطه، دروغ گفتن هم یک عادت مخرب دیگر است. در شرایطی که به ارگاسم نرسیده‌اید، به ارگاسم وانمود نکنید. در صورت انجام چنین کاری، شما یک حس اعتماد به نفس کاذب به شریک خود می‌دهید و او را اشتباه راهنمایی می‌کنید.

در کنار ارتباط برقرار نکردن و ساکت بودن در طول رابطه، دروغ گفتن هم یک عادت مخرب دیگر است. در شرایطی که به ارگاسم نرسیده‌اید، به ارگاسم وانمود نکنید.

بیشتر بخوانید: حقایقی درباره‌ی ارگاسم؛ ارگاسمی چیست؟

6- نادیده گرفتن درد
اصلا نباید دردهایی را که در طول رابطه جنسی تجربه می‌کنید، نادیده بگیرید. شیوه‌های جدید باید به آرامی امتحان شوند تا آستانه درد مشخص شود. همچنین، درد به شما می‌گوید که ممکن است در جایی مشکلی وجود داشته باشد. به بدنتان گوش بدهید.

7- از بدن خود متنفر بودن
اگر همسرتان با شما در رختخواب است، یعنی از قبل شما را جذاب می‌داند و می‌خواهد با شما باشد. بنابراین، زمان، انرژی و احساس خود را با نگرانی درباره اندامتان (مثلا بزرگ بودن شکم یا سلولیت) هدر ندهید.

بیشتر بخوانید: اختلالات روابط زناشویی، درمان انواع آن

کارهایی که نباید در رابطه جنسی انجام دهید!

8- حواس‌پرت بودن
از حواس‌پرتی پرهیز کنید و در لحظه با شریک زندگی خود باشید.

9- فقط گیرنده بودن
در طول رابطه جنسی، هر دو طرف باید به یکدیگر لذت بدهند. به یاد داشته باشید که به همان اندازه که لذت دریافت می‌کنید، به شریک خود لذت بدهید.
راستی، هیچ اشکالی ندارد که گاهی اوقاتی به ارگاسم نرسید و فقط از رابطه جنسی لذت ببرید.

10- شروع‌کننده نبودن
وقتی همیشه شریک زندگی شما شروع‌کننده رابطه باشد، این احساس برایش به وجود می‌آید که شما دیگر به رابطه با او علاقه ندارید.
اشکالی ندارد اگر درباره شروع‌کننده رابطه جنسی بودن، خجالتی هستید یا حتی اگر نمی‌دانید چطور باید شروع‌کننده باشید.
فقط در این‌باره با شریک زندگی خود صحبت کنید و راه‌هایی را بیابید که بتوانید به روش خود رابطه جنسی را شروع کنید.

11- استفاده از مواد غیرطبیعی برای رابطه
استفاده از نوشابه‌های انرژی‌زا، ویاگرا، مواد مخدر، یا هر ماده دیگر در طول رابطه یا پیش از آن ممکن است نشان‌دهنده یک مشکل عمیق‌تر باشد.

کارهایی که نباید در رابطه جنسی انجام دهید!

بیشتر بخوانید: مصرف قرص ویاگرا، نعوظ ایجاد می کند؟

12- نادیده گرفتن سایر اندام بدن
بدن شما چیزی بیشتر از آلت تناسلی زنانه و مردانه است. کل بدن را کاوش کنید و ببینید چه چیزی باعث باعث داشتن حس لذت در طول رابطه جنسی می‌شود.

13- نادیده گرفتن بهداشت
تمیز نگه داشتن خود در موضوعی کاملا مهم مثل رابطه جنسی بسیا مهم است. لازم است هم اندامتان تمیز باشد، هم مکان‌هایی که در آن‌ها رابطه دارید. اگر این مکان، اتاق خواب شماست، سعی کنید آن را تمیز نگه دارید.

14- بیش از حد تمیز بودن
بین بیش از حد تمیز بودن و تمیز بودن، یک خط باریک وجود دارد. مثلا اگر دهان شما بدبو است، مسواک زدن ایده خوبی است، اما اجازه ندهید که بیش از حد تمیز بودن رابطه شما را تحت تاثیر قرار دهد.

15- نگاه کردن به سکس به عنوان یک موضوع شرم‌آور یا کثیف
رابطه جنسی، لذت‌بخش است. سکس زیبا و طبیعی است. اجازه ندهید تعصبات، دوستان و خانواده، یا تفکرات سمی، چیزی بجز این را به شما بگویند.

کارهایی که نباید در رابطه جنسی انجام دهید!

بیشتر بخوانید: درد ارضا نشدن در زنان، دانستنی های رابطه زناشویی

16- بیش از حد انتقادی بودن
یاد بگیرید که با جریان رابطه جنسی همراه شوید. بگذارید همه چیز به طور طبیعی اتفاق بیفتد. هیچ چک لیستی برای این کار وجود ندارد که آن را دنبال کنید.

17- فکر کردن به اندازه آلت تناسلی
اگر فکر می‌کنید که اندازه آلت تناسلی، در رابطه جنسی اهمیت دارد، بدانید که در اشتباهید.


کارهایی که نباید در رابطه جنسی انجام دهید!
18- خودارضایی
از خودارضایی حین رابطه جنسی پرهیز کنید. اگر اتفاقات آن‌طور که باید پیش نمی‌رود، یا نمی‌توانید سرعت یا وضعیت خود را حفظ کنید، کمی استراحت کنید و دوباره رابطه را از سر بگیرید.

بیشتر بخوانید: عوارض خودارضایی در پسران، چیست؟

19- فکر کردن به فیلم‌های مستهجن
صد در صد مطمئن باشید که آنچه در این نوع فیلم‌ها رخ می‌دهد، واقعی نیست! پس، از فکر کردن به آن دست بردارید و از خودتان و همسرتان، انتظارات غیر واقعی نداشته باشید.

20- مبارزه با احساس خود
تظاهر به اینکه فقط می‌خواهید سکس داشته باشید و هیچ احساسی پشت آن وجود ندارد، یک فاجعه است. حتما به همسرتان نشان دهید که او را دوست دارید و این کار را حتما در زمان‌هایی بجز رابطه جنسی هم انجام دهید.

به کلینیک نی نی بان سر بزنید تا بتوانید متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان