طرح دختران حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اجرا می‌شود


طرح  دختران حاج قاسم سلیمانی  در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل - ایرنا - مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای طرح فرهنگی دختران حاج قاسم سلیمانی ویژه گروه سنی نوجوان و جوان در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از تبلیغات اسلامی اردبیل ، سارا حقی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف تحقق شعار "پرورش مقدم بر آموزش و یا آموزش و پرورش" توسط سازمان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در مدارس هدف اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مدارس هدف این طرح در مرحله اول مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت است که پس از اجرای موفق و دریافت بازخورد مناسب، در مرحله دوم عموم مدارس استان اردبیل زیر پوشش طرح "دختران حاج قاسم سلیمانی" قرار خواهند گرفت تا به نتیجه اصلی طرح که تعلیم و تربیت ایرانی- اسلامی دانش آموزان مدارس است، دست یابیم.

حقی به برگزاری دوره تربیت مربی رویداد دختران "حاج قاسم سلیمانی" ویژه دانش آموزان مدرسه صدرای اردبیل اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با معرفی این طرح بارقه‌ امید را در دل دغدغه‌مندان فرهنگی استان و فراتر از آن در سطح کشور روشن نگاه‌داریم.

وی در رابطه با ویژگی‌های این طرح خاطرنشان کرد: شاید نوجوان در این دوره به‌نوعی در مرحله تغییر هویت خود از جنبه‌های گوناگون بوده و هویت دانش آموزی خود را از دست‌داده است و این بحران هویت تهدیدی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی تبدیل به فرصت شود.

حقی افزود: به نظر می‌رسد در عرصه امور فرهنگی کار به‌جایی رسیده است که آتش به اختیار بیش از هر جای دیگری معنا و مصداق یافته است. طراحان" طرح جامع دوره تخصصی دختران حاج قاسم سلیمانی" با اجازه آتش به اختیار این گام را برداشته‌اند و امید آن دارند که در جبهه‌های فرهنگی دنیای اسلام، خاکریز دشمن را عقب برانند.

وی به برگزاری دوره تربیت مربی رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی ویژه برترین‌های طرح استان اردبیل در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: دختران نوجوان و جوان در اقدامی فرهنگی بوم طراح عملیات فرهنگی، گروه‌های دوستانه تشکیل داده و در برنامه‌های کارگاه بوم، عملیات حرم، کارگاه‌های آموزشی، گعده گروه‌ها با مسئولان و نیز ارائه‌ها و جمع‌بندی مطالب دوره شرکت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده