تن‌هاخ: می‌خواهم رونالدو در یونایتد بماند


تن‌هاخ: می‌خواهم رونالدو در یونایتد بماند

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به شایعاتی که در چند هفته اخیر پیرامون آینده کریستیانو رونالدو مطرح شده بود پایان داد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد ماه گذشته اعلام کرد که اریک تن‌هاخ را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرده تا از ابتدای فصل آینده هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشته باشد.
پس از اعلام رسمی این خبر، بسیاری از منابع انگلیسی مدعی شدند که این مربی هلندی علاقه‌ای به همکاری با کریستیانو رونالدو ندارد و احتمالا این بازیکن باید تنها یک سال پس از بازگشتش به اولدترافورد از این تیم جدا شود.
از سوی دیگر، عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان از سوی یونایتد نیز به شایعات جدایی این ستاره پرتغالی از این تیم دامن زد. با این حال، او چند روز قبل در مصاحبه‌ای ازعملکرد تن‌هاخ تمجید کرد و گفت که امیدوار است یونایتد با او بار دیگر قهرمان شود.

تن‌هاخ: می‌خواهم رونالدو در یونایتد بماند


این مربی هلندی در گفتگو با De Telegraaf درباره همکاری با رونالدو اظهار داشت:« رونالدو یک غول است و این به خاطر ویژگی‌هایی است که نشان داده و من فکر می‌کنم او هنوز هم بازیکنی بسیار بلندپرواز است.»
تن‌هاخ همچنین به شایعاتی که درباره احتمال جدایی این ستاره پرتغالی از یونایتد منتشر شده اشاره کرد و گفت:« البته که من دوست دارم او را در تیمم نگه دارم. او امسال اهمیت بسیار زیادی برای منچستریونایتد داشت و می‌تواند آماری درخشان را از خودش به جای بگذارد.»
رونالدو این فصل موفق شد 24 گل برای یونایتد در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند که بیش از دو برابر هر بازیکن دیگری در این تیم بود اما حتی درخشش او در این زمینه نیز نتوانست به تیمش برای عملکرد بهتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس