نساجی - هوادار؛ شاید در استادیوم پاس


نساجی - هوادار؛ شاید در استادیوم پاس

نساجی با انجام دو بازی خانگی دیگر در خارج از خانه! به استادیوم شهید وطنی قائمشهر باز خواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان هوادار است که به نظر می رسد این بازی همانند دیدار با مس رفسنجان در استادیوم انقلاب کرج برگزار می شود. پیش از این تیم نساجی دیدارهای خانگی خود را در استادیوم شهدای ساری، نقش جهان اصفهان، امام رضای مشهد و آزادی تهران میزبانی می کرد و استادیوم انقلاب کرج پنجمین استادیومی است که در فصل جاری میزبان بازی های خانگی نساجی شده است. البته تیم هوادار به تیم نساجی پیشنهاد برگزاری بازی در استادیوم پاس را داده است که در صورت قبول این پیشنهاد از سوی باشگاه نساجی این بازی روز چهارشنبه در استادیوم پاس در اکباتان برگزار می شود و آنوقت یک استادیوم دیگر به استادیوم های میزبان بازی های تیم مازنی در فصل جاری اضافه می شود.

نساجی بعد از دیدار با هوادار به مصاف ذوب آهن در اصفهان می رود و دیدار با تراکتور آخرین دیدار خانگی نساجی در فصل جاری خواهد بود. دیداری که ممکن است در ساری برگزار شود تا بازیکنان تیم نساجی بعد از این بازی در مراسم جشن قهرمانی جام حذفی شرکت کنند. پیش از این قرار بود بازیکنان و کادر فنی نساجی بلافاصله بعد از قهرمانی جام حذفی راهی شهر قائمشهر شوند و در مراسم جشن قهرمانی شرکت کنند اما این مراسم به دلیل فشردگی بازی های نساجی در هفته های پایانی لیگ برتر لغو شد و احتمالا بعد از بازی با تراکتور برگزار می شود.

به هر صورت نساجی تنها دو هفته دیگر دیدارهای خانگی خود را در خارج از قائمشهر برگزار می کند. با دستور رییس جمهور و هم چنین پیگیری های وزیر ورزش و جوانان پیمانکار سخت مشغول کار در استادیوم شهید وطنی است و به نظر می رسد این استادیوم در شروع فصل جدید در اختیار تیم نساجی قرار خواهد گرفت تا در بازی های لیگ برتر پذیرای حریفان خود باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)