شکست ملی پوشان والیبال بانوان در سومین دیدار تدارکاتی


شکست ملی پوشان والیبال بانوان در سومین دیدار تدارکاتی

تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال بانوان ایران در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در صربستان نتیجه را به تیم زیر 21 سال این کشور واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران در سومین دیدار تدارکاتی در اردوی برون مرزی به مصاف تیم زیر ۲۱ سال صربستان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

شاگردان الساندرا کمپدلی در این دیدار در ست اول ۲۳ بر ۲۵، ست دوم ۲۷ بر ۲۹ و ست سوم ۲۵ بر ۲۷ نتیجه را واگذار کردند. محدثه مشتاقی به دلیل سرماخوردگی در این مسابقه حضور نداشت.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در ۲ مسابقه قبلی موفق به شکست تیم‌های ژوک آب نایب قهرمان لیگ زنان صربستان و تنت شده بود.

اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال بانوان ایران که از ۱۹ اردیبهشت با حضور ۱۶ بازیکن در صربستان آغاز شده است، فردا (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد و ملی‌پوشان کشورمان ساعت سه و ۴۰ دقیقه بامداد چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شوند.

شبنم علیخانی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی‌پور، تهمینه درگزنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، مائده برهانی، سمانه سیاوشی، فاطمه امینی و مریم حبیبی بازیکنان حاضر در این اردو بودند.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی) و نوید مشجری (مشاور فنی) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان در این اردو را تشکیل دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟