هدیه ایرانسل و همراه اول برای روز جهانی ارتباطات 1401+ نحوه دریافت و کد فعالسازی


ایرانسل، هدیۀ خود به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی را اعلام کرد. این هدیه، یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی است. هم چنین هدیه همراه اول و نحوه فعاسازی بسته اینترنت و مکالمه ایرانسل و همراه اول را در ادامه مشاهده می‌نمائید.

هدیه ایرانسل و همراه اول برای روز جهانی ارتباطات 1401+ نحوه دریافت و کد فعالسازی

به گزارش راهبرد معاصر، ایرانسل ، به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی، هدیۀ بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، در روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، یک روز خواهد بود. فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

از سال ۱۹۶۹ هفدهمین روز از ماه می‌به‌عنوان روز جهانی ارتباطات (WTD) شناخته می‌شود. هدف اصلی این روز برجسته کردن اهمیت ارتباطات و نحوه انتقال اطلاعات به سراسر جهان است.

این مناسبت همچنین به منظور افزایش آگاهی از میزان اهمیت بالای ارتباطات در زندگی بشری (خصوصاً در شرایط فعلی) و تشویق توسعه فن‌آوری‌های مورد استفاده در این زمینه برگزار می‌شود.

با توجه به اطلاعیه دبیرکل ITU، جوامع امروزی که همگی تحت رهبری و کنترل فن‌آوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی قرار دارند دچار تحولات دیجیتالی بسیاری شده‌اند که منجر به پیدایش اقتصاد دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی می‌شود.

ITU، موضوع"تسریع تحولات دیجیتال در شرایط دشوار" را به عنوان موضوع روز جهانی ارتباطات و جوامع اطلاعاتی ۲۰۲۱ تعیین کرده و امیدوار است که در سال جاری، این روز با پذیرفتن نقش فن‌آوری‌هایی که منجر به ترقی و پیشرفت زندگی می‌شود برگزار شود.

حالا از آنجایی که ایرانسل در مناسبت‌های مختلف اقدام به ارائه هدایایی به کاربران خود می‌کند، این بار نیز به مناسبت روز جهانی ارتباطات اقدام به ارائه بسته اینترنت و مکالمه درون‌شبکه‌ای فقط با قیمت ۴ هزار تومان کرده است.

هدیده ویژه همراه اول برای روز جهانی ارتباطات هنوز اعلام نشده است . به محض اعلام هدیه ویژه همراه اول در این خبر درج خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس