ماجرای ازدواج پسر امین حیایی با عروس سرشناس+ فیلم


ماجرای ازدواج دارا حیایی بحث داغ این روز‌های اوست که در ادامه به جزئیات بیشتر این موضوع می‌پردازیم که نشان می‌دهد جنجال برای هیچ بوده و خبرسازان با یک خبر جعلی پسر امین حیایی را به حاشیه برده اند!

ماجرای ازدواج پسر امین حیایی با عروس سرشناس+ فیلم

به گزارش راهبردمعاصر، ماجرای ازدواج دارا حیایی بحث داغ این روز‌های اوست که در ادامه به جزئیات بیشتر این موضوع می‌پردازیم که نشان می‌دهد جنجال برای هیچ بوده و خبرسازان با یک خبر جعلی پسر امین حیایی را به حاشیه برده اند!

دارا حیایی تحصیلکرده رشته طراحی صنعتی می‌باشد که از ابتدا دارا حیایی کار خود را از مدلینگ و تبلیغات شروع کرد. دارا حیایی متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۶ در تهران است و مونا بانکی پور مادر اصلی دارا حیایی است.

دارا حیایی با نقش هاشم در سریال از سرنوشت در اوج شهرت است. او درباره بازیگری و نقشی که در این سریال دارد توضیحات کاملی را داده، اما در زندگی شخصی اش به چه فکر می‌کند و نظرش درباره ازدواج چیست؟

فیلمی را که بخشی از گفت و گوی او را تماشا کنید. این ازدواج مربوط به سریال از سرنوشت می‌باشد و دارا حیایی مجرد است. شاید کمتر کسی تا چندسال پیش فکر می‌کرد امین حیایی همچین فرزندی داشته باشد، چون بعد از طلاق حضانت دارا به مادرش سپرده شده بود. / رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا