قیمت گوشت‌مرغ در بازار مشهد نزولی شد


قیمت گوشت‌مرغ در بازار مشهد نزولی شد

مشهد-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: قیمت گوشت‌مرغ کشتار روز امروز در بازار مشهد روند نزولی به خود گرفته و تا 16 هزار تومان در هر کیلوگرم کاهش داشته است.

امیر دلداری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز بعد از حذف ارز ترجیحی و اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شد اما از این نرخ در بازار چندان استقبالی نشد.

وی بیان کرد: از آنجا که طی چند روز گذشته تولید و عرضه گوشت مرغ در بازار مشهد بیشتر از نقاضا بوده و رکود حاکم شده است، عرضه‌کنندگان قیمت مرغ را کاهش داده‌اند و هم‌اینک هر کیلوگرم گوشت مرغ به ۴۳ هزار تومان رسیده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد وضعیت تولید و عرضه تخم‌مرغ در بازار را نیز مطلوب دانست و گفت: هرچند قیمت تخم‌مرغ کاهشی نداشته است اما میزان تولید این کالا زیاد بوده و امید به افت قیمتی آن وجود دارد.

به گزارش ایرنا، نیاز استان خراسان رضوی به گوشت مرغ ۲۸۰ تن در روز است.

هم اکنون ۲۶۰ واحد مرغ تخم‌گذار با ظرفیت ۱۱ میلیون قطعه در هر دوره در خراسان رضوی فعالیت دارند. روزانه ۴۰۰ تن تخم‌مرغ در استان تولید می‌شود که مازاد بر نیاز هم استانی‌هاست و نیمی از آن به سایر استانهای کشور ارسال می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟