4 نانوایی متخلف در سردشت سلب امتیاز شدند


4 نانوایی متخلف در سردشت سلب امتیاز شدند

مهاباد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت: در پی کمبود نان و مشکلات به وجود آمده از سوی نانوایی‌ها، کارشناسان پس از بازرسی‌های میدانی با واحدهای متخلف برخورد و 4 نانوایی را سلب امتیاز کرده و سهمیه آرد 20 واحد متخلف دیگر را کاهش دادند.

احمد علیپور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: چند روزی بود یک فضای روانی در سطح شهرستان مبنی بر کمبود و گرانی نان ایجاد شده بود که سریعا با بازدیدهای میدانی وضعیت نانوایی‌ها بررسی و رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این شهرستان کمبود سهمیه آرد وجود ندارد و طبق روال گذشته سهمیه ها تخصیص داده می‌شود، اضافه کرد: جو روانی ایجاد شده در این شهرستان باعث شلوغی نانوایی‌ها و تخلف برخی شده بود که بازرسان به این موضوع رسیدگی کردند.

مدیر جهاد کشاورزی سردشت ادامه داد: طی بازرسی و بازدیدهای میدانی تعدادی از واحدهای نانوایی متخلف که خودسرانه اقدام به تعطیلی یا کم کاری و یا کم فروشی می‌کردند، شناسایی شدند.

علیپور تاکید کرد: خوشبختانه هم میزان آرد به صورت کامل هست و هم هیچ گونه افزایش قیمتی در کار نیست و این قول را به مردم خواهیم داد آرد و نان به طور کامل بدون افزایش قیمت در اختیارشان قرار بگیرد.

وی یادآور شد: متاسفانه یک سری تخلفاتی از جانب خبازی ها از جمله کم فروشی، تعطیلی خود سرانه، عرضه خارج از شبکه انجام شد که واحدهای متخلف باید بدانند با کسانی که با سفره مردم بازی کنند برخورد قاطع خواهد شد.

علیپور بیان کرد: واحدهای متخلف از طریق بازرسان قرارگاه امنیت غذایی شهرستان شناسایی و به تعداد ۴۰ فقره پرونده تشکیل که بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان ۴ واحد سلب امتیاز و ۲۰ واحد نیز کسر سهمیه شدند.

وی از شهروندان خواست تا هرگونه تخلفات آرد و نان را به قرارگاه امنیت غذایی واقع در جهاد کشاورزی شهرستان گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

در این شهرستان ۱۴۹ واحد نانوایی فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا