فرماندار رضوانشهر:نظارت و کنترل قیمت ها تا ثبات بازار ادامه دارد


فرماندار رضوانشهر:نظارت و کنترل قیمت ها تا ثبات بازار ادامه دارد

رشت- ایرنا – فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه دستگاه های متولی نسبت به مدیریت توزیع کالا اهتمام داشته باشند، تاکید کرد که نظارت و کنترل قیمت ها تا ثبات در بازار ادامه خواهد داشت .

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید نادرصفوی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: رانت خواران و سودجویان امروز در حال دست پا زدن هستند و سعی در به چالش کشیدن نظام اقتصادی کشور را دارند.

وی با بیان این مطلب که مردمی کردن اقتصاد، توزیع عادلانه یارانه ها و بهبود وضعیت معیشت مردم از منویات رهبر معظم انقلاب است افزود: از اهداف و برنامه های جدی دولت سیزدهم در بحث اقتصاد و رفاه مردم اجرای دستورات رهبری است که رییس جمهور نیز به این مهم تأکید دارند.

صفوی با اشاره به اینکه جراحی بزرگ اقتصادی با شجاعت دولت مردمی در حال انجام است، گفت: همراهی مردم با طرح عادلانه کردن یارانه ها و نظام و بی توجهی به خواسته های معاندین و دشمنان انقلاب ستودنی و شایسته قدردانی است.

وی بیان کرد: تمام رسالت و هدف اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از سوی دولت مردمی، برقراری عدالت اقتصادی در کشور بوده است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به دستورات مهم رئیس جمهور در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: دستگاه های متولی نسبت به مدیریت توزیع کالا اهتمام لازم داشته باشند و با حضور میدانی و نظارت دقیق از هرگونه افزایش قیمت بالاتر از قیمت مصوب جلوگیری نمایند.

وی در ادامه با اشاره به تعامل و هماهنگی بین دستگاه ها گفت: برخورد قاطع و قانونی با فرصت طلبان، سودجویان و مخلان تعادل بازار از سوی جهادکشاورزی، بسیج اصناف، شبکه دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف و دیگر دستگاه ها باید منظم و منسجم صورت گیرد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزارنفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر