رازگشایی در پرونده کشف جسد 2 نیم شده زن تهرانی / من قاتل نیستم!


رازگشایی در پرونده کشف جسد 2 نیم شده زن تهرانی / من قاتل نیستم!

رکنا: با گذشت 10 روز ا قتل زن تهرانی، هویت جسد فاش شد و یک متهمدر رابطه با قتل بازداشت شد.

به گزارش رکنا، 17 اردیبهشت امسال جسد دو نیم شده زن جوان تهرانی کشف شد.ابتدا نیم تنه برهنه در محدوده کلانتری 160 خزانه کشف شد و این در حالی بود که دست ها و سر مقتول بریده شده بود.

ساعت 4 صبح پاهای قطع شده جسد در حوالی بازار گل محلاتی کشف شد که بررسی ها نشان می داد این پاها متعلق به همان جسد است.

بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار محمدتقی شعبانی بازپرس کشیک قتل پایتخت،قرار گرفت و دستور انجام تحقیقات برای احراز هویت جسد و شناسایی و دستگیری عامل جنایت صادر شد.

شناسایی هویت جسد دو نیم شده زن تهرانی

تحقیقات برای شناسایی هویت جسد انجام شد و مشخص شد زن جوان 38 سال داشته و سابقه اعتیاد و حمل مواد مخدر داشته است.او قبلا از همسرش جدا شده بود و در خانه ای واقع در جنوب شهر با مادر خود زندگی می کرد.

در ادامه بررسی ها مشخص شد که این زن اخیرا با مردی در ارتباط بوده و با استناد ادله و قرائنی بازپرس دستور بازداشت مرد مورد علاقه مقتول را صادر کرد و این مرد شناسایی و دستگیر شد.

متهم در اولین اظهارات خود ضمن انکار قتل به ماموران گفت: «مدتی قبل با رویا در یک مهمانی آشنا شدیم.من او را دوست داشتم و دلم می خواست با او ازدواج کنم اما متوجه شدم اعتیاد دارد و برای همین از ازدواج با او پشیمان شدم.به خاطر همین با رویا مشکل پیدا کرده بودم و جر و بحث های زیادی بین ما رخ می داد.اما از راز قتل او اطلاعی ندارم.»

بنا بر این گزارش، علی رغم انکار اتهام از سوی متهم با توجه به ادله ای که علیه او وجود دارد، تحقیقات از وی در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت