حجت الاسلام «اسماعیلی» امام جمعه خوسف شد


حجت الاسلام «اسماعیلی» امام جمعه خوسف شد

طی مراسمی با حضور معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام «ابراهیم اسماعیلی» به عنوان امام جمعه جدید خوسف معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، حجت الاسلام «عباس رضوانی نسب» شامگاه (23 اردیبهشت) در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: رئیس این دولت؛ اهل خراسان جنوبی است و قبل از مسئولیت در کشور، مردم خراسان جنوبی این انتخاب را با حضور گسترده در صحنه رقم زدند.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه وظیفه ای به عنوان اقناع سازی و متقاعدسازی مخاطبان داریم، گفت: امروز در مسیر حرکت نظام و انقلاب به صرف اقناع سازی مردم نباید اکتفا کنیم.

وی با بیان اینکه متقاعدسازی مولفه هایی دارد و یک نکته، در صحبت های منطقی، عرفی و احساسی بیان می شود، افزود: اما فضای مجازی بر اساس فضای احساسی است و ما نباید به آن اکتفا و مراجعه کنیم.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین دستور مقام معظم رهبری است و باید مسئولان در بین مردم حضور یابند و مسائل را بیان کنند.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه پرهیز از مقایسه های افراطی با خارج کشور مهم است، گفت: مسئله گندم و آرد و جنگ اوکراین که اتفاق افتاد و بخشی از طرحی که دولت (یارانه مستقیم به جای ارز ترجیحی) نیازمند اقناع سازی است و نباید مقایسه ای افراطی با کشورهای خارجی داشته باشیم.

وی گفت: دلیل اصلی این طرح تاکید بر مسئله نظارت است، در این عرصه ورود دقیقی پیدا کنیم لذا دست به دست هم دهیم در راستای اعتلای نظام و انقلاب گام برداریم چراکه یکی از اساسی ترین وظایف امامان جمعه تبیین نظام و انقلاب است.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: جهاد تبیین دستور مقام معظم رهبری و همدردی با مردم است و ریاست جمهوری در بین مردم حضور دارند و مسئولان نیز باید در بین مردم حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین وظیفه همگانی است و امامان جمعه وظیفه سنگینی در این خصوص دارند.

در پایان این جلسه از تلاش های امام جمعه سابق شهرستان حجت الاسلام «حامد شاهبیکی» قدر دانی و حجت الاسلام «ابراهیم اسماعیلی» به عنوان امام جمعه جدید خوسف معرفی شد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت