برنامه مسجد مقدس جمکران برای شب‌های قدر/سخنرانی میرباقری و مومنی در جمع منتظران


برنامه مسجد مقدس جمکران برای شب‌های قدر/سخنرانی میرباقری و مومنی در جمع منتظران

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با شرح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در شب‌های قدر گفت: میعاد منتظران با حضور چهره‌های سرشناس منبر و مداحی در این شب‌ها میزبان احیاء و مناجات مهدی‌باوران می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران برای شب های قدر اظهار کرد: میعاد منتظران در سه شب قدر با رعایت پروکل های بهداشتی و در زیر آسمان در صحن جامع امام مهدی(عج) میزبان منتظران و مهدی باوران در احیاء و قرائت ادعیه برای این شب ها می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برنامه قرائت دعای جوشن کبیر در لیالی قدر از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شروع می شود و پس از آن آئین احیاء و قرآن بر سر گرفتن از ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در هر سه شب لیالی قدر مسجد مقدس جمکران میزبان چهره های برجسته منبر و مداحی در قرائت جوشن و مراسم احیاء است، گفت: شب نوزدهم این آئین با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین آقامیری و قرائت دعا توسط حاج عباس حیدرزاده انجام شد.

حجت الاسلام حسین آبادی تصریح کرد: امشب (جمعه، ۲ اردیبهشت ماه) همزمان با شب شهادت امیرالمومنین(ع) و دومین شب از شب ها قدر میعاد منتظران میزبان حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری به عنوان سخنران و حاج حسن شالبافان برای قرائت دعای جوشن است. در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز مراسم احیای شب قدر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی و قرائت دعا توسط حاج سیدعلی حسین نژاد برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی اعمال این شب ها همچون زیارت امام حسین(ع) و قرائت سوره های وارده در شب های قدر نیز قبل از مراسم دعای جوشن و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود. همچنین، پس از پایان آئین احیاء با نیم ساعت فاصله از ساعت ۳ تا ۴ بامداد دعای شریف افتتاح با حضور زائران زمزمه می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...