چگونه برای دیگران جذاب باشیم ! + 6 ترفند


چگونه برای دیگران جذاب باشیم ! + 6 ترفند

رکنا: قانون جذب این است: شما چیزی را که می خواهید جذب نمی کنید. شما همان چیزی را که هستید جذب می کنید.

ما در درون خود این قدرت را داریم که مانند آهنربایی باشیم که دیگران را جذب کند.

قانون جذب این است: شما چیزی را که می خواهید جذب نمی کنید. شما همان چیزی را که هستید جذب می کنید.

خودتان را دوست داشته باشید

اول با خودت صادق باش اگر وانمود می کنید که فرد دیگری هستید، روابط شما هم فقط تا زمانی که نقش بازی میکنید طول می کشد . به آنچه در مورد خود دوست دارید فکر کنید. هیچ کس کامل نیست و همه ما اشتباه می کنیم، اما وقتی روی نکات مثبت خود تمرکز کنید، بیشتر از خودتان قدردانی می کنید. همانطور که با خود واقعی خود راحت می شوید، عیب های خود را راحت می پذیرید. در عوض، افرادی را به زندگی خود جذب خواهید کرد که شما را همانگونه که هستید دوست خواهند داشت.

با نظم و انضباط پیش بروید

اگر هدفی در زندگی دارید، برای خود ارزش بیشتری قائل خواهید شد. هدف نهایی خود را در زندگی مشخص کنید. آن را به اهداف واقع بینانه تقسیم کنید. برای انجام آنها باید ذهن خود را منضبط کنید. ابتدا باید خودت را باور کنی. از چالش ها فرار نکنید، بلکه شجاعانه با آنها روبرو شوید. احترام و اعتماد به نفس شما با هر چالشی که با آن مقابله می کنید، هر پیروزی که به دست می آورید افزایش می یابد.

به دیگران فخرفروشی نکنید

وقتی در کاری موفق می شوید به دیگران فخرفروشی نکنید و آنها را تحقیر نکنید. هر کاری که کرده اید برای عزت نفس خودتان است. تکبر، شما را از خود راضی می کند. به عبارتی دست بالای دست بسیار است. مغرور نبودن باعث می شود که به نظرات دیگران گوش بدهید. آنها ممکن است چیزی را بدانند که شما نمی دانید. این باعث ایجاد احترام متقابل می شود که پیوندها را تقویت می کند.

با ذوق و هیجان انگیز زندگی کنید

برای همه چیز در زندگی زمان و مکانی وجود دارد. اشتیاق خود را به جدیدترین فناوری، آنچه در مد است، نحوه عملکرد چیزها، یادگیری یک مهارت جدید نشان دهید. برقصید و در هر فعالیتهای سرگرم کننده شرکت کنید. هر از چند گاهی به یک سفر ماجراجویی بروید. مکان های جدید را کشف کنید. این باعث میشود افراد شاداب دیگری را نیز جذب کنید افرادی که اشتیاق زیادی به زندگی دارند

شوخ طبع باشید

طنز مسری است .بنابراین چه شوخ باشید یا فقط بخندید دوستان زیادی پیدا خواهید کرد. خندیدن و خنداندن روابط صمیمی و شادی را ایجاد می کند که ماندگار است.

فداکار باشید

زمانی که دید شما از تمرکز بر روی خودتان و به مشارکت فداکارانه برای دیگران تبدیل می‌شود، همیشه دوستان زیادی خواهید داشت. این خوبی قلب و قدرت درونی شخصیت منحصر به فرد شماست که مردم را به سمت شما می کشاند و باعث می شود که در کنارتان بمانند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موفقیت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن