درس بزرگ مدیران اتلتیکومادرید به بارسایی‌ها+ عکس


درس بزرگ مدیران اتلتیکومادرید به بارسایی‌ها+ عکس

طبق اعلام رسمی باشگاه اتلتیکو مادرید، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای این تیم در پایان فصل از جمع روخی بلانکو ها جدا خواهد شد و باید دید که مقصد بعدی سوارز کدام تیم خواهد بود.

اتلتیکو مادرید و سویا شب گذشته در هفته سی و هفتم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. لوئیس سوارز پس از پایان این بازی با هواداران اتلتیکو مادرید وداع کرد. در واقع این بازی آخرین بازی سوارز در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید یا همان واندا متروپولیتانو بود.

سوارز در تابستان ۲۰۲۰ از بارسلونا به اتلتیکو مادرید آمده بود. سوارز نمی خواست از بارسلونا جدا شود اما رونالد کومان مربی وقت بارسلونا به همراه بارتومئو با یک تماس تلفنی به او اعلام کردند که دیگر نیازی به او در باشگاه ندارند و بدین ترتیب این بازیکن بدون خداحافظی کنار گذاشته شد.

درس بزرگ مدیران اتلتیکومادرید به بارسایی‌ها+ عکس

اما اکنون در اتلتیکو مادرید می بینیم که او به همراه خانواده اش در ورزشگاه حاضر شد و احساساتی شد و بدین ترتیب بود که از هواداران اتلتیکو مادرید خداحافظی کرد. ضمن اینکه سابقه سوارز در اتلتیکو کمتر از بارسلونا است. سوارز در اتلتیکو ۸۱ بازی کرد، ۳۴ گل زد و یک جام برد در حالی که در بارسلونا ۲۸۳ بازی کرد، ۱۹۸ گل زد و ۱۳ جام به دست آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟