هوای اردبیل تا روز چهارشنبه ابری است


هوای اردبیل تا روز چهارشنبه ابری است

اردبیل - ایرنا - هوای امروز (سه‌شنبه) بیشتر مناطق استان اردبیل نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد و در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا ، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جوی نسبتا ناپایدار تا عصر چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) در غالب مناطق استان استقرار خواهد یافت. بر این اساس آسمان استان طی مدت مذکور غالبا نیمه‌ابری خواهد بود.

در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری با نفوذ جریانات مرطوب و خنک شمالی ضمن کاهش دمای هوا ، همچنان جو استان نسبتا ناپایدار خواهد ماند.

البته عصر امروز (سه‌شنبه) از شدت ناپایداری‌ها قدری کاسته می‌شود و بارش‌های پراکنده عموماً در برخی مناطق بویژه نوار شرقی استان انتظار می‌رود.

روز چهارشنبه مجددا بر شدت ناپایداری‌ها بویژه طی ساعات بعد از ظهر و عصر در استان افزوده شده و بارش‌های رگباری توام با رعد و برق در نواحی مرکزی و جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

پنجشنبه و جمعه جو استان اردبیل نسبتا پایدار همراه با افزایش دما خواهد بود.

اردبیل و شهرستان‌های این استان از شرایط هوایی و اقلیمی متغیری برخوردار هستند و مشاهده جلوه‌هایی از هوای فصول گوناگون در یک دوره زمانی کوتاه از جاذبه‌های طبیعی برای گردشگران علاقه‌مند در این استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق