انبارهای مدیریت بحران خوسف تجهیز و تکمیل شود


 انبارهای مدیریت بحران خوسف تجهیز و تکمیل شود

ایمانی گفت: تکمیل، توسعه و تجهیز انبارهای مدیریت بحران در سطح شهرستان و بخش ها باید به صورت جدی پیگیری شود تا در موارد بحرانی بتوانند از آنها بهترین استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی ایمانی» امروز (27 اردیبهشت) در شورای پدافند غیرعامل شهرستان خوسف اظهار کرد: رعایت اصول پدافند غیرعامل در هر اقدامی باید مورد توجه قراربگیرد.

سرپرست فرمانداری خوسف بر آمادگی همه دستگاه‌های خدمت رسان تاکید کرد و افزود: از مهم ترین هدف های پدافند غیرعامل حفظ سرمایه های انسانی، مالی و جانی است و مهمترین کار در این راستا انجام ماموریت های سازمانی در هر شرایط و به‌گونه ای است که هیچ اختلالی در ارائه خدمات صورت نگیرد.

وی بر رفع مشکلات پوشش های ارتباطی و نقاط کور تأکید کرد و افزود: باید با برنامه ریزی های مناسب این مشکلات به حداقل ممکن برسد.

وی از برگزاری مانورهای مشترک بین دستگاه های اجرایی خبر داد و افزود: این مانورها برای آمادگی بیشتر و رفع نقاط ضعف این دستگاه ها ضرورت دارد.

سرپرست فرمانداری خوسف اظهار داشت: تکمیل، توسعه و تجهیز انبارهای مدیریت بحران در سطح شهرستان و بخش ها به صورت جدی پیگیری شود تا در موارد بحرانی بتوانند از آنها بهترین استفاده شود.

ایمانی با بیان اینکه رویکرد پدافند غیرعامل، پیشگیری از خسارت های همه جانبه است، گفت: پدافند غیر عامل مفهومی عام است و همه گروه های نظامی و غیرنظامی را دربر می گیرد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری