کاهش 40 تومانی دلار در صرافی ها


صبح امروز نرخ دلار در صرافی‌ها با قیمت 25 هزار و 513 تومان ثبت شد و کاهش قیمتی در حدود 40 تومان را نسبت به روز گذشته تجربه کرد. اقتصاد آنلاین- پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که طی روزهای اخیر نوسانات قیمت را تجربه می‌کند، صبح امروز، 27 اردیبهشت‌ماه 1401 را با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته و با نرخ ٢5 هزار و 513 تومان ثبت کرد. کانون صرافان نیز دلار را...

اقتصاد آنلاین- پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که طی روزهای اخیر نوسانات قیمت را تجربه می‌کند، صبح امروز، ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ را با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته و با نرخ ٢۵ هزار و ۵۱۳ تومان ثبت کرد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۵۱۳ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۸۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵۵۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۸۲۹ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهشی در حدود ۴۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۲۹ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۵۵ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۲۵ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۳۳ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش اندکی را در قیمت آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۱۸ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۳۶۳ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۶۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۴۱ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۲۵۰ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۶۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۳۱۱ برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۹ برای خرید کاهش ۶۰ تومانی قیمت خرید این اسکناس را نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!