هیچ کمبودی در تامین کالای اساسی در خلخال وجود ندارد


هیچ کمبودی در تامین کالای اساسی در خلخال وجود ندارد

اردبیل- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی خلخال گفت: با تامین و عرضه کالاهای اساسی از قبیل گوشت گرم، مرغ، روغن و شکر بازار شهرستان خلخال به آرامش رسیده و هیچ گونه کمبودی در تامین کالاهای ضروری و مورد مصرف روزانه مردم وجود ندارد.

محمد شادخاطر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد:با تامین و عرضه کالاهای اساسی مورد مصرف روزانه مردم به قیمت جدید بازار خلخال به ارامش قبل از اجرای طرح مرحله جدید مردمی سازی یارانه‌ها رسیده به طوری که هیچ گونه صفی در مقابل مراکز عرضه کالاهای اساسی مشاهده نمی‌شود .

مدیر جهاد کشاورزی خلخال گفت: با هدف پیشگیری از افزایش قیمت برنج در بازار در طول روزهای گذشته ۳۸۲ تن برنج وارداتی به قیمت تنظیم بازار دراین شهرستان توزیع شد.

وی اضافه کرد: از آغاز اجرای مرحله جدید طرح هدفمندسازی یارانه‌ها ۸ تن گوشت منجمد ، ۲۸ تن قند و ۱۱ تن روغن در چندین مرحله در مراکز فروش بین مردم شهرستان توزیع شده است.

شادخاطر اشاره به تشکیل تیم‌های بازرسی با بکارگیری از ظرفیت برخی از ارگان‌ها ونهادها توسط مدیریت جهاد کشاورزی و انجام بازرسی‌های میدانی از افروشگاه‌ها اظهار کرد: در این مدت بیش از ۱۴۰ تن شکر، ۵۱ تن مرغ منجمد و ۵۰ تن مرغ گرم وارد شهرستان و توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خلخال تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در خصوص تامین اقلام اساسی و مایحتاج عمومی ومورد مصرف روزانه مردم این شهرستان وجود ندارد و با احتکارکنندگان کالا هم با جدیت برخورد می‌شود.

شادخاطر از تشکیل ۵۲ مورد پرونده تخلفات اقتصادی و تعزیراتی در هفته جاری خبر داد و اضافه کرد: در روزهای گذشته شاهد کشف و ضبط چندین انبار احتکارشده اقلام اساسی در شهرستان بودیم که پس از صدور حکم مقتضی از سوی اداره تعزیرات حکومتی کالاهای مکشوفه به قیمت قبلی درج کارخانه و با نظارت ستاد تنظیم بازار در بین مردم توزیع شد.

وی یادآورشد: در حال حاضر نهاده‌های دامی، کود وسموم شیمیایی از سوی مدیریت جهاد کشاورزی خلخال به قیمت قبلی در بین دامداران ،کشاورزان، باغداران و زارعین شهرستان توزیع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی