شهرکهای ویژه صنایع دستی ایجاد می شود


شهرکهای ویژه صنایع دستی ایجاد می شود

رکنا:استاندار یزد با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی بازارسازی بسیار مهمتر از بازاریابی است، گفت: تمام تلاش و توان خود را در راستای تقویت صنایع دستی، رونق اشتغال های این حوزه و ایجاد شهرک های صنایع دستی تخصصی هر حوزه بکار خواهیم بست.

به گزارش رکنا از یزد، دکتر مهران فاطمی در آئین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، سومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و دست بافته های سنتی و نخستین جشنواره پخت نان سنتی، نمایشگاه ها را ویترین فعالیت ها و دستاوردهای هر حوزه دانست و گفت: این نمایشگاه صنایع دستی ویترین فعالیت های صنایع دستی استان و سایر استان های غرفه دار در نمایشگاه بوده و محل بسیار خوبی برای ارائه، معرفی و بازاریابی و بازارسازی است.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی بازارسازی بسیار مهمتر از بازاریابی است، اظهارداشت: در این راستا باید اقدامات و فعالیت های لازم دنبال شود.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه گردشگری و فعالیت های مرتبط با این حوزه، بدون توجه به صنایع دستی یک حلقه مفقوده دارد، خاطرنشان کرد: صنایع دستی صنعتی آمیخته با هنر، مهارت و هویت است و تمام تلاش و توان خود را در راستای تقویت صنایع دستی، رونق اشتغال های این حوزه، ایجاد شهرک های صنایع دستی تخصصی هر حوزه بکار خواهیم بست.

دکتر فاطمی در پایان با اشاره به برپایی این نمایشگاه بعد از دو سال تعطیلی و ایجاد شور و نشاط در جامعه فعالین صنایع دستی ما و فعالیت این بخش، بیان کرد: امید است این نمایشگاه انرژی مضاعفی را جهت ادامه پر قدرت تر این مسیر با ارائه آثار متنوع تر و نوآورانه تر ایجاد کند.

یزد/ سمیه گلابگیریان

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟