پژو 207 دو رنگ در غرفه ایران خودرو نمایشگاه خودرو تهران + فیلم


پژو 207 دو رنگ در غرفه ایران خودرو نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

پژو 207 یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات فعلی

پژو 207 یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات فعلی ایران خودرو است و برهمین اساس ایران خودرو روز به روز بر دامنه تنوع محصولات خانواده پژو 207 می‌افزاید. پژو 207i MC یا مولتی کالر جدیدترین و گران‌ترین عضو این خانواده است که علاوه بر تفاوت‌های ظاهری، در بخش مشخصات فنی نیز بهبودی را تجربه کرده است.

پژو 207 دو رنگ در غرفه ایران خودرو نمایشگاه خودرو تهران + فیلمپژو 207 سقف قرمز

پژو 207 مولتی کالر برخلاف دیگر تیپ‌های این خودرو، از پیشرانه TU5 پلاس بهره می‌برد که قدرت و گشتاور بیشتری را نسبت به نسخه عادی موتور TU5 آزاد می‌کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای این هاچ‌بک دو رنگ نیز از نوع شش سرعته اتوماتیک است که پیش از این در تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک مشاهده شده بود. به بیان دیگر پژو 207 مولتی کالر مشخصات فنی کاملا مشابهی با تارا اتوماتیک دارد.

پس از تولید کوییک دو رنگ توسط سایپا و استقبال مشتریان از این محصول، ایران خودرو نیز راهکار مشابهی را برای ایجاد تنوع در محصولاتش به کار گرفت. همان‌طور که از تصاویر پیدا است، پژو 207 مولتی کالر قطعات تزیینی قرمز رنگ در قسمت داخلی و خارجی دارد که حس و حال متفاوتی را برای این هاچ‌بک فراهم کرده‌اند. استفاده از رینگ‌های مشکی رنگ نیز سبب شده تا پژو 207 مولتی کالر اسپرت جلوه کند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ