3 تن آرد خارج از شبکه در پیشوا کشف شد


3 تن آرد خارج از شبکه در پیشوا کشف شد

پیشوا- ایرنا- فرمانده بسیج اصناف شهرستان پیشوا گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بازرسان بسیج اصناف قرارگاه شهید امانی، سه هزار و 306 کیلوگرم آرد یارانه‌ای از یک واحد رشته‌بری در یکی از مناطق پیشوا کشف شد.

سیدمرتضی قاسمی روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازرسان و اعضای کمیته اقدام مشترک تنظیم شهرستان پیشوا با اطلاع از استفاده یک واحد رشته‌بُری از آرد یارانه‌ای مخصوص پخت نان برای تولید رشته، رسیدگی به این فزود: موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ا: بازرسان بسیج اصناف با اطمینان از وقوع تخلف در حوزه آرد این واحد، با هماهگی مقام قضایی به محل اعزام شده و در بازرسی از آن، ۸۴ کیسه آرد ۴۰ کیلویی آرد خارج از شبکه یارانه‌ای کشف و توقیف کردند.
قاسمی افزود: در این بازرسی ۱۰۰ کیلوگرم آرد فاسد تاریخ مصرف گذشته نیز کشف شد که با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، این میزان آرد در محل معدوم شد.
وی همچنین از کشف مقادیر زیادی روغن و برنج تنظیم بازار در پیشوا خبر داد.
دبیرکمیته اقدام مشترک تنظیم بازارفرمانداری شهرستان پیشوا اظهار داشت: با تلاش بازرسان قرارگاه شهید امانی بسیج اصناف ۲۰۰ حلب روغن ۵ کیلوگرمی و ۱۷۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازار در یکی از مناطق پیشوا کشف شد که با دستور دادستان عمومی و انقلاب پیشوا، پرونده متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !