ساخت ویلای چوبی لوکس توسط چوبین ویلا


امروزه ساخت ویلا چوبی در سراسر ایران و حتی خارج از ایران جاافتاده است و تقریباً می ‌توان گفت که تمامی مراحل اجرایی آن‌ها مشابه هم می ‌باشند. موضوع اصلی برای داشتن یک ویلای چوبی شیک و چشم‌نواز هزینه آن است که بسیار متفاوت است و به...

ساخت ویلای چوبی لوکس توسط چوبین ویلا

امروزه ساخت ویلا چوبی در سراسر ایران و حتی خارج از ایران جاافتاده است و تقریباً می ‌توان گفت که تمامی مراحل اجرایی آن‌ها مشابه هم می ‌باشند. موضوع اصلی برای داشتن یک ویلای چوبی شیک و چشم‌نواز هزینه آن است که بسیار متفاوت است و به عوامل و موارد بسیار گوناگونی بستگی دارد. آیا شما هم دوست دارید یک ویلای چوبی لوکس در یک فضای رؤیایی داشته باشید؟ برای چنین کاری تنها کافی است که صفر تا صد کار خود را به مجموعه چوبین ویلا بسپارید زیرا چوبین ویلا یکی از بهترین مراکز ساخت ویلای چوبی لوکس است و از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین متریال برای ساخت ویلاها استفاده می‌ کند و متقابلاً قیمت‌ها از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. پس اگر شما هم دوست دارید که یک ویلای چوبی با ظاهری لوکس و لاکچری داشته باشید تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

طراحی ویلای چوبی به چه صورت است؟

شاید زمانی که اسم یک ویلای مدرن و خاص بیاید تنها در ذهن شما استفاده از متریال‌هایی اعم از شیشه و فلز آید اما ساخت یک ویلای لوکس می ‌تواند از جنس چوب نیز باشد! همان‌طور که می‌ دانید برای ساخت ویلای چوبی از انواع چوب و مصالح ساختمانی استفاده می ‌شود. کیفیت و مصالح به‌کاررفته در ساخت یک ویلای چوبی بسیار تأثیرگذارند. چوب و مصالح ساختمانی برای ساخت یک ویلا چوبی هم می ‌تواند از مصالح و چوب‌ها ارزان‌قیمت بازار باشد و هم از چوب‌های خاص و گران‌قیمت باشد. چوب‌ها می ‌توانند برای ساخت یک ویلای شیک و لاکچری یک انتخاب عالی باشند درصورتی ‌که نوع چوب انتخابی از آن دسته از چوب‌های مرغوب باشد. همچنین شما عزیزان می‌ توانید برای ساخت یک ویلای چوبی از ترکیب چوب و شیشه استفاده کنید که در انتها منجر به یک ویلای لاکچری و مدرن می ‌شود. علاوه بر زیبایی چشم‌نواز ترکیب شیشه و چوب اگر از طراح ویلا بخواهید که چنین ویلایی را برای شما طراحی کند می ‌توانید در هزینه ساخت نیز صرفه‌جویی کنید و دلیل این امر هم جایگزین کردن شیشه در بخشی از قسمت‌های ساخت ویلای چوبی است.استفاده از چوب به‌تنهایی در ساخت ویلا می‌ تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد و درصورتی‌که ابتکار و خلاقیت در ساخت ویلا بکار گرفته شود در انتها نتیجه‌ای خارق‌العاده خواهد داشت. استفاده از تنها چوب برای ساخت یک ویلای چوبی در مقایسه با استفاده از ترکیب شیشه و چوب قیمت بیشتری خواهد داشت.

ساخت ویلای چوبی لوکس توسط چوبین ویلا

چوب یکی از بهترین عایق‌ها در مقایسه با بتن و آجر است و با اثربخشی که دارا است می‌ تواند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند که این موارد خود به‌تنهایی مزیت محسوب می ‌شوند. علاوه بر این مزایای گفته شده ساخت یک ویلای چوبی از لحاظ قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از ساخت ویلاهایی است که دارای اسکلت بتنی و فلزی هستند.

قابلیت سکونت ویلاهای چوبی

همان‌طور که از نام این ویلا مشخص است برای ساخت ویلا چوبی اصلی‌ترین مصالحی که مورداستفاده قرار می‌ گیرد چوب است. مراحل ساخت خانه چوبی در سراسر جهان یکسان می‌ باشد و تنها از لحاظ تکنولوژی و طراحی با یکدیگر تفاوت دارند! بسیاری از افراد بر این باورند ازآنجایی‌که مصالح ساختمانی زیاد شده است استفاده از چوب برای ساخت یک ویلا منسوخ شده است و دیگر شخصی در این مدل از ویلاها زندگی نمی ‌کند. چنین افرادی بر این باورند که این مدل از خانه‌ها برای فیلم و سریال‌ها هستند و وجود خارجی ندارند. اما باید گفت که این مدل از ویلاها وجود دارند و بسیار کاربردی هستند. چنین ویلاهایی به صورتی طراحی و ساخته می ‌شوند که افرادی که خواهان این مدل از ویلاها هستند بتوانند به‌راحتی مانند سایر آپارتمان‌ها و خانه‌ها در درون آن زندگی کنند. فونداسیون ویلاهای چوبی نیز مانند سایر آپارتمان‌ها و خانه‌ها از بتن و فلز است که به ایمنی و استحکام این مدل از ویلاهای چوبی بسیار کمک می ‌کند. دلیل استحکام ویلا چوبی را می ‌توان در این مورد دانست که در زمان ساخت آن از مصالح دیگری مانند بتن و... استفاده می ‌شود و همین امر سبب می ‌شود که ویلاهای چوبی بسیار ایمن و قابل سکونت باشند.

چرا ویلاهای چوبی؟

ساخت ویلاهایی از جنس چوب دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های شگفت‌انگیزی هستند که ما در ادامه این موارد را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

صرفه‌جویی در انرژی

همان‌طور که اطلاع دارید چوب یکی از بهترین عایق‌ها در مقابل صدا، گرما و سرما است پس می ‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرفه‌جویی در انرژی باشد. همچنین در جهانی که زندگی می ‌کنیم اتمام سوخت‌های فسیلی بشر را مجبور کرده است که از منابع دیگری برای تولید انرژی استفاده کنند و زندگی خود را ادامه دهند. ازآنجایی‌که چوب عایق بسیار خوبی است سبب کم‌تر هدررفتن انرژی می ‌شود (انرژی کم‌تر از خانه شما خارج خواهد شد) پس در نتیجه انرژی کم‌تری مصرف خواهید کرد و پول کم‌تری نیز پرداخت می ‌کنید.

هزینه پایین ساخت ویلا چوبی

ساخت ویلا چوبی یک قیمت ثابتی ندارد بلکه این قیمت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه این فاکتورها را برای شما عزیزان بیان می‌ کنیم. به‌هرحال لازم است بدانید که قیمت ساخت یک ویلای چوبی از ساخت یک آپارتمان کمتر است!

تأثیر مثبت چوب در روح و روان انسان

زندگی کردن در ویلاهای چوبی سبب ارتباط بیشتر انسان با طبیعت می ‌شود همین مورد در آرامش روح روان انسان بسیار نقش دارد.

ضد زلزله بودن ویلاهای چوبی

طراحی و نحوه ساخت ویلاهای چوبی به صورتی است که در بیشتر کشورهای دنیا در مناطق زلزله­خیز به‌جای ساخت آپارتمان و خانه‌های مسکونی به ساخت ویلاهای چوبی می ‌پردازند!

ساخت ویلای چوبی لوکس توسط چوبین ویلا

معماران باسلیقه مجموعه ما با خلاقیت و استعداد ویژه‌ای که دارا هستند می ‌توانند بهترین و لوکس‌ترین ویلاها را با درنظرداشتن سلیقه شخصی شما عزیزان طراحی کنند و به ساخت برسانند. همان‌طور که در قبل اشاره کردیم ساخت یک ویلا از جنس چوب بسیار ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است و متقابلاً ظاهری مدرن‌تر و شیک‌تر دارد. درصورتی‌که تمایل به ساخت یک ویلای ارزان‌قیمت با هزینه کمتر اما لوکس‌تر و مدرن‌تر دارید می‌ توانید همین حالا با شماره‌هایی که در سایت چوبین ویلا درج شده است تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما عزیزان را در این موضوع راهنمایی کنند.

قیمت ویلای چوبی در مجموعه چوبین ویلا

دررابطه‌ با ساخت ویلای چوبی نمی ‌توان یک قیمت ثابت را در نظر گرفت زیرا قیمت و هزینه ساخت ویلا چوبی به مواد بسیار زیادی مثل نوع چوب انتخابی، مساحت و متراژ زمین، فلت یا دوبلکس بودن ویلا و ... بستگی دارد. توجه داشته باشید تمامی موارد از طراحی تا ساخت ویلای چوبی در مجموعه چوبین ویلا از بهترین متریال و کیفیت برخوردار می‌ باشند و متقابلاً قیمت ارزان و اقتصادی دارند. شما مشتریان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی در زمینه قیمت خانه چوبی لوکس می ‌توانید همین حالا با شماره‌های درج شده در سایت چوبین ویلا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما لیست قیمت را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز