آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی/ آلودگی هوا پروازها را لغو کرد؟


آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی/ آلودگی هوا پروازها را لغو کرد؟

آلودگی هوای امروز باعث شد بعضی از پروازها لغو و بعضی با تاخیر انجام شوند. مسافران قبل از رفتن به فرودگاه اطلاعات پرواز خود را چک کنند. نوشته آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی/ آلودگی هوا پروازها را لغو کرد؟...

به گزارش تجارت‌نیوز، آلودگی هوا و ریزگردها امروز در آسمان کشور باعث تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها شد. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:‌ در پی این آلودگی برخی پروازها لغو شده یا با تاخیر انجام شدند، اما در حال حاضر مشکلی برای پروازها وجود ندارد.

براساس گزارش ایسنا، در پی آلودگی هوای کشور و هجوم ریزگردها، امروز ادارات و مراکز آموزشی تعطیل شدند و برخی از پروازها در فرودگاه مهرآباد لغو شده یا با تاخیر مواجه شدند.

میراکبر رضوی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد:‌ در حال حاضر مشکلی برای پروازهای داخلی و خارجی وجود ندارد اما از همه مسافران می‌خواهیم که قبل از عزیمت به فرودگاه اطلاعات پرواز خود را مجددا چک کرده و با اطلاعات فرودگاه تماس بگیرند.

رضوی افزود: البته شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که تاخیر یا لغو پرواز را از طریق پیامک به مسافران اطلاع دهند.

براساس گزارشات دریافت شده چندین پرواز امروز در فرودگاه مهرآباد لغو شد. در برخی فرودگاه‌های دیگر نیز با توجه به وضعیت آلودگی هوا و شرایط جوی پروازهایی با تاخیر انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !